دسترسی سریعتر به اتوبان اهواز – خرمشهر با زیرگذر سپنتا

تاریخ انتشار: یکشنبه 26 اسفند 1397 | 17:11 ب.ظ
دسترسی سریعتر به اتوبان اهواز – خرمشهر با زیرگذر سپنتا زمان مطالعه: ۲ دقیقه شهردار اهواز جزئیات عملیات اجرایی زیرگذر پردیس به سپنتا را تشریح کرد. به گزارش نخبگان به نقل از ایسنا، منصور کتانباف در در مراسم کلنگ‌زنی پروژه زیرگذر پردیس به سپنتا که امروز (۲۶ اسفندماه) برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس مطالعات ترافیکی، چشم‌اندازی برای اهواز دیده و بر اساس این چشم‌انداز، تقاطع‌هایی در نقاط مختلف […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

شهردار اهواز جزئیات عملیات اجرایی زیرگذر پردیس به سپنتا را تشریح کرد.

به گزارش نخبگان به نقل از ایسنا، منصور کتانباف در در مراسم کلنگ‌زنی پروژه زیرگذر پردیس به سپنتا که امروز (۲۶ اسفندماه) برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس مطالعات ترافیکی، چشم‌اندازی برای اهواز دیده و بر اساس این چشم‌انداز، تقاطع‌هایی در نقاط مختلف شهر پیش‌بینی شد که در ادوار قبلی برخی از این تقاطع‌ها اجرا شد و این پروژه نیز در راستای همین چشم‌انداز است. ایجاد محرک توسعه برای محلات کم‌برخوردار از جمله مزایای این پروژه است.

وی با اشاره به مشخصات زیرگذر پردیس به سپنتا اهواز، گفت: این تقاطع به طول ۳۸۰ متر و عرض ۲۴ متر موجب دسترسی سریعتر شهروندان به اتوبان اهواز – خرمشهر می‌شود و بار ترافیک خیابان ۲۲ بهمن را کاهش می‌دهد.

کتانباف با اشاره به مدت زمان اجرای پروژه، بیان کرد: مدت زمان اولیه اجرای پروژه تقاطع پردیس به سپنتا ۱۸ ماه است. همچنین طراحی پروژه براساس استعلام از ارگان‌ها در خصوص تاسیساتشان انجام شده است. امیدواریم که ادارات دولتی مربوطه نیز با جابه‌جایی به موقع این تاسیسات، شهرداری را در انجام کار در زمان مقرر یاری کنند.

شهردار اهواز با اشاره به آخرین وضعیت برخی پروژه‌های عمرانی اهواز گفت: پس از تکمیل رینگ پل پنجم، دیگر پروژه‌های زیرساختی نیز در حال اجرا است. فاز دوم تقاطع شهید کجباف به سرعت در حال انجام است. تقاطع جانباز پیشرفت خوبی دارد و تقاطع امام شرقی نیز با همکاری فولاد فعال شده است.

کتانباف با اشاره به بودجه تصویب شده سال ۹۸ شهرداری اهواز، بیان کرد: بر اساس بودجه شهرداری اهواز باید ۶۰۰ میلیارد تومان کار عمرانی انجام شود و از استاندار خوزستان درخواست می‌کنم همچون امسال در کنار شهرداری باشد و در موضوعات تملک و نفت، پروژه‌های عمرانی شهرداری، پروژه‌های آب‌های سطحی و دیگر پروژه‌ها به شهرداری کمک کند.

به گزارش نخبگان در ادامه عبدالزهرا سنواتی رئیس شورای شهر اهواز اظهار کرد: در اجرای این پروژه منافع مادی و معنوی وجود دارد؛ دسترسی همه مناطق به بزرگراه‌ها، باز شدن گره‌های ترافیکی و کاهش طول مدت سفر برخی از منافع مادی این پروژه است. توازن در منطقه نیز از منافع معنوی اجرای این پروژه است.

وی گفت: اکنون شهرداری اهواز بار پروژه‌های ملی را به دوش می‌کشد. اعتبار اجرای این پروژه طبق برآورد اولیه بیش از ۲۰ میلیارد تومان است. بنابراین باید از اعتبارات ملی و استانی به شهرداری اهواز کمک شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار