دستمزد نیروهای ارکان ثالث مناطق نفت خیز جنوب با توجه به شرایط جغرافیایی همسان سازی می شود

تاریخ انتشار: چهارشنبه 22 اسفند 1397 | 17:02 ب.ظ
دستمزد نیروهای ارکان ثالث مناطق نفت خیز جنوب با توجه به شرایط جغرافیایی همسان سازی می شود زمان مطالعه: ۲ دقیقه مدیر منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب اظهار داشت: با حمایت و تاکید مدیر عامل محترم‌ در راستای راهبرد کلان مدیریت این شرکت در خصوص افزایش رضایتمندی کارکنان، از فروردین ماه سال ۱۳۹۸ دستمزد ماهانه نیروهای ارکان ثالث افزایش  می یابد. به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی، ابراهیم منصورنژاد گفت: […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مدیر منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب اظهار داشت: با حمایت و تاکید مدیر عامل محترم‌ در راستای راهبرد کلان مدیریت این شرکت در خصوص افزایش رضایتمندی کارکنان، از فروردین ماه سال ۱۳۹۸ دستمزد ماهانه نیروهای ارکان ثالث افزایش  می یابد.

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی، ابراهیم منصورنژاد گفت: این تصمیم بر اساس مطالعات و بررسی های کارشناسی کارگروه ساماندهی مدل قراردادی نیروهای ارکان ثالث شرکت ملی نفت ایران و تصویب مدیر عامل محترم اتخاذ شده است .

وی افزود: مطالعات انجام شده نشان داد که تراز دستمزد نیروهای ارکان ثالث شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب پایین تر از سایر شرکت های زیر مجموعه شرکت ملی نفت ایران بوده که کاهش این اختلاف با توجه به سختی کار و شرایط ویژه آب و هوایی در مناطق نفت خیز جنوب در دستور کار قرار گرفت.

رئیس کارگروه ساماندهی مدل قراردادی نیروهای ارکان ثالث شرکت ملی نفت ایران گفت: بر این اساس و پس از بررسی های دقیق کارشناسی مقرر گردید در سال آینده دستمزد پایه نیروهای ارکان ثالث شاغل در واحدهای مستقر در اهواز و کارکنان ارکان ثالث شاغل در شرکت های بهره بردارنفت و گاز گچساران، ‌آغاجاری و مسجدسلیمان ، افزایش یابد. شایان ذکر است وظیفه اصلی این کارگروه تهیه پیشنهاد چگونگی ساماندهی و استاندارد سازی قراردادهای بخشهای پیمانکاری در سطح شرکت ملی نفت ایران می باشد .

وی تصریح کرد: این تصمیم ارتباطی به افزایش سالیانه دستمزد مصوب شورای عالی کار نداشته و در جهت همسان سازی دستمزد نیروهای ارکان ثالث مناطق نفت خیز جنوب گرفته شده است.

عضو هیأت مدیره شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در پایان اظهار امیدواری کرد که با تلاش همه مسئولین محترم در چرخه ی مدیریت وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران سطح رضایتمندی همکاران افزایش و بر میزان بهره وری در راه رسیدن به اهداف سازمان و نظام مقدس جمهوری اسلامی افزوده شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار