استاندار خوزستان در طرح کتابخانه‌گردی:

امروزه محور توسعه دنیا دانایی‌محوری و تولید علم است

تاریخ انتشار: دوشنبه 20 اسفند 1397 | 11:26 ق.ظ
امروزه محور توسعه دنیا دانایی‌محوری و تولید علم است زمان مطالعه: ۲ دقیقه استاندار خوزستان گفت: امروزه محور توسعه دنیا دانایی محوری و تولید علم است هر کشوری بیشتر تولید علم داشته باشد سهم بیشتری از ثروت‌های مادی و معنوی جهان را برای مردم کشورش به ارمغان می‌آورد. به گزارش نخبگان، غلامرضا شریعتی در طرح ملی کتابخانه‌گردی و دیدار از کتابخانه عمومی شهدای مدافع حرم اهواز اظهار کرد: […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

استاندار خوزستان گفت: امروزه محور توسعه دنیا دانایی محوری و تولید علم است هر کشوری بیشتر تولید علم داشته باشد سهم بیشتری از ثروت‌های مادی و معنوی جهان را برای مردم کشورش به ارمغان می‌آورد.

به گزارش نخبگان، غلامرضا شریعتی در طرح ملی کتابخانه‌گردی و دیدار از کتابخانه عمومی شهدای مدافع حرم اهواز اظهار کرد:  امروز به مناسبت سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور در طرح ملی کتابخانه گردی در کتابخانه عمومی شهدای مدافع حرم اهواز حضور پیدا کردیم  و می توان گفت امروز برای کتابخوانان و کتابداران روز ویژه ای محسوب می شود.

شریعتی ادامه داد: حضور مردم به ویژه دانش آموزان در کتابخانه عمومی شهدای مدافع حرم در این روز به نوعی تبلیغ برای امر کتاب است و همچنین باعث ترویج کتابخوانی در بین مردم و به ویژه دانش آموزان خواهد شد.

وی افزود: امروز ما هم بعنوان یک دانش آموز در کتابخانه حاضر شدیم و کتابخانه گردی می کنیم تا بر معلومات مون افزوده شود و همچنین به نوعی ترویجی باشد برای سایرین که به کتابخانه های عمومی در سراسراستان سرکشی کنند

استاندار خوزستان با رضایت از اجرای برنامه های فرهنگی و محتوایی در کتابخانه های عمومی  و تاثیرات آن گفت: بازدید دانش آموزان از کتابخانه و اجرای برنامه های جنبی مشاوره ای و قصه گویی برا کودکان و همچنین جشن مختصر با حضور فرزند شهید مدافع حرم و خانواده های آن ها کار بسیار ارزنده ای است و هر چه ما بتوانیم فرهنگ کتابخوانی را ترویج دهیم به آگاهی بخشی و دانایی جامعه کمک کردیم .

وی اضافه کرد: امروزه محور توسعه دنیا دانایی محوری و تولید علم است هر کشوری بیشتر تولید علم داشته باشد سهم بیشتری از ثروت های مادی و معنوی جهان را برای مردم کشورش به ارمغان می آورد.

شریعتی با اشاره ثمرات توسعه کتابخانه ها بر مبنای علم آموزی بیان داشت: باید تلاش کرد در مسیر پژوهش، تحقیق گام برداشته شود و با ایجاد و گسترش کتابخانه های عمومی در مناطق کم برخوردار می توانیم دسترسی مردم را به استفاده از اطلاعات ضروری تسهیل کنیم و این همان در مسیر توسعه همه جانبه قرار گرفتن است. /ایسنا

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار