فعالیت دست‌فروشان در خیابان نادری غیرمجاز است

تاریخ انتشار: دوشنبه 20 اسفند 1397 | 11:31 ق.ظ
فعالیت دست‌فروشان در خیابان نادری غیرمجاز است زمان مطالعه: < 1 دقیقه معاون خدمات شهری شهرداری اهواز در خصوص فعالیت برخی دست‌فروشان در خیابان نادری، گفت: فعالیت دست‌فروشان در این خیابان غیرمجاز است. به گزارش نخبگان، علیرضا عالیپور در گفت‌وگویی اظهار کرد: دست‌فروشان خیابان نادری جنب بیمارستان فاطمه الزهرا تحت عنوان بازارچه الغدیر سامان‌دهی شده‌اند. وی افزود: با تشکیل هیات امنا و هیات مدیره از بین خود […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز در خصوص فعالیت برخی دست‌فروشان در خیابان نادری، گفت: فعالیت دست‌فروشان در این خیابان غیرمجاز است.

به گزارش نخبگان، علیرضا عالیپور در گفت‌وگویی اظهار کرد: دست‌فروشان خیابان نادری جنب بیمارستان فاطمه الزهرا تحت عنوان بازارچه الغدیر سامان‌دهی شده‌اند.

وی افزود: با تشکیل هیات امنا و هیات مدیره از بین خود دست‌فروشان، همکاری خوبی با مدیریت شهری ایجاد شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز با اشاره به فعالیت برخی دست‌فروشان برای ساعاتی در خیابان نادری، بیان کرد: برخی دست‌فروشان از بازارچه الغدیر تبعیت نمی‌کنند و در بازار نادری دست‌فروشی می‌کنند.

عالیپور فعالیت دست‌فروشان در خیابان نادری را غیرمجاز دانست و گفت: از روزهای گذشته به عوامل شهرداری و اجراییات ابلاغ شده که از فعالیت دست‌فروشان در خیابان نادری حتی در ساعات ظهر جلوگیری کنند./ایسنا

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار