تشدید نظارت‌ها در بازار خوزستان / مردم تخلفات را گزارش دهند

تاریخ انتشار: شنبه 11 اسفند 1397 | 17:42 ب.ظ
تشدید نظارت‌ها در بازار خوزستان / مردم تخلفات را گزارش دهند زمان مطالعه: < 1 دقیقه معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با اشاره به تشدید نظارت‌ها در بازار استان، گفت: در راستای تنظیم بازار، حمایت از حقوق مصرف‌کننده و جلوگیری از هرگونه تخلف طرح نظارت بر بازار شب عید در خوزستان در حال اجرا است و نظارت‌ها نیز تشدید شده است. به گزارش نخبگان و به […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با اشاره به تشدید نظارت‌ها در بازار استان، گفت: در راستای تنظیم بازار، حمایت از حقوق مصرف‌کننده و جلوگیری از هرگونه تخلف طرح نظارت بر بازار شب عید در خوزستان در حال اجرا است و نظارت‌ها نیز تشدید شده است.

به گزارش نخبگان و به نقل از ایسنا علی‌محمد رحمانی‌زاده در گفت‌وگویی، با اشاره به تشدید نظارت‌ها در بازار استان، اظهار کرد: ۸۰ اکیپ مشترک سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان، تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف، نیروی انتظامی و مرکز بهداشت و ۲۰۰ ناظر افتخاری تا ۲۰ فروردین ماه سال آینده کار نظارت بر بازار شب عید را به عهده دارند.

وی ادامه داد: بازرسان بر نحوه عرضه و فروش اقلامی همانند نان، لبنیات، گوشت، مرغ، آجیل، شیرینی جات، خواربار، روغن موتور، مواد شوینده، تایر، حبوبات، کیف و کفش، برنج، روغن نباتی، شکر، تخم مرغ و میوه نظارت می‌کنند.

رحمانی‌زاده تصریح کرد: نظارت بر شرکت‌های مسافربری هوایی، زمینی و دریایی، حمل و نقل درون شهری و برون شهری، اماکن تفریحی و فرهنگی، سیاحتی و زیارتی، واحد‌های اقامتی، غذاخوری‌ها، رستوران‌های بین شهری، انبار‌ها و سردخانه‌ها، کشتارگاه‌های دام و طیور، مرغداری‌ها، خشکشویی‌ها و قالی‌شویی‌ها از دیگر برنامه‌های بازرسان برای نظارت بر بازار شب عید است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان بیان کرد: در راستای تنظیم بازار، حمایت از حقوق مصرف‌کننده و جلوگیری از هرگونه تخلف طرح نظارت بر بازار شب عید در خوزستان در حال اجرا است و نظارت‌ها نیز تشدید شده است.

وی خاطرنشان کرد: بهترین راه برای بیان شکایات و گزارش تخلفات واحدهای صنفی، سامانه ۱۲۴ است. مردم با مشاهده هرگونه تخلف صنفی در بازار می‌توانند با سامانه ۱۲۴ تماس بگیرند و موضوع را پیگیری کنند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار