مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان تاکید کرد:

لزوم تسریع در اجرای پروژه کمربندی اندیمشک

تاریخ انتشار: شنبه 11 اسفند 1397 | 17:37 ب.ظ
لزوم تسریع در اجرای پروژه کمربندی اندیمشک زمان مطالعه: < 1 دقیقه مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان با تاکید بر لزوم سرعت بخشیدن به اجرای پروژه کمربندی اندیمشک، گفت: مسیر فعلی کریدور شمال به جنوب از سطح شهر اندیمشک عبور می‌کند و این موضوع باعث کندی تردد خودروها در این محور شده است و در این راستا از پیمانکار این پروژه درخواست داریم پروژه را با سرعت […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان با تاکید بر لزوم سرعت بخشیدن به اجرای پروژه کمربندی اندیمشک، گفت: مسیر فعلی کریدور شمال به جنوب از سطح شهر اندیمشک عبور می‌کند و این موضوع باعث کندی تردد خودروها در این محور شده است و در این راستا از پیمانکار این پروژه درخواست داریم پروژه را با سرعت بیشتری اجرایی و تکمیل کند.

به گزارش نخبگان؛ رضا رضایی در گفت‌وگویی، با اشاره به بازدید از پروژه‌های حوزه راه شهرستان اندیمشک اظهار کرد: پروژه کمربندی اندیمشک یکی از اصلی‌ترین و مهمترین پروژه‌هایی است که در اولویت اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان قرار دارد و به جدیت به دنبال اجرایی شدن آن هستیم.

وی افزود: در حال حاضر مسیر فعلی کریدور شمال به جنوب از سطح شهر اندیمشک عبور می‌کند و این موضوع باعث کندی تردد خودروها در این محور شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان تصریح کرد: کریدور شمال به جنوب تاثیر بسیاری در رونق اقتصادی منطقه دارد و با توجه به این موضوع به دنبال آن هستیم تا هرچه سریعتر شاهد تکمیل این کمربندی در مسیر کریدور شمال به جنوب باشیم.

رضایی عنوان کرد: با تکمیل کمربندی اندیمشک، شاهد کاهش زمان سفر در این مسیر و همچنین کاهش مصرف سوخت، سهولت تردد و افزایش ایمنی راه‌ها خواهیم بود.

وی ادامه داد: توقع ما از پیمانکار این پروژه آن است که پروژه را با سرعت بیشتری اجرایی و تکمیل کند زیرا تکمیل کمربندی اندیمشک یکی از اصلی‌ترین مطالبات مردم اندیمشک در حوزه راه‌ها است.

به گزارش ایسنا، پروژه کمربندی انمدیمشک در قالب دو قطعه ۸ و ۱۵ کیلومتری و با احداث تقاطع و پل‌های متعدد در این شهرستان اجرایی خواهد شد./ایسنا

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار