شریعتی :مصالح نظام و دولت را بر منافع خود ترجیح می دهم

تاریخ انتشار: یکشنبه 5 اسفند 1397 | 14:42 ب.ظ
شریعتی :مصالح نظام و دولت را بر منافع خود ترجیح می دهم زمان مطالعه: < 1 دقیقه استاندار خوزستان خبر انتصاب خود در پست ریاست سازمان تامین اجتماعی کشور را تکذیب کرد و گفت: مصالح نظام و دولت جمهوری اسلامی ایران را بر منافع خود ارجح می دانم. به گزارش نخبگان غلامرضا شریعتی شنبه در حاشیه نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان خوزستان در جمع خبرنگاران در واکنش به شایعات اخیر […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

استاندار خوزستان خبر انتصاب خود در پست ریاست سازمان تامین اجتماعی کشور را تکذیب کرد و گفت: مصالح نظام و دولت جمهوری اسلامی ایران را بر منافع خود ارجح می دانم.

به گزارش نخبگان غلامرضا شریعتی شنبه در حاشیه نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان خوزستان در جمع خبرنگاران در واکنش به شایعات اخیر پیرامون انتصاب خود در سمت ریاست سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در جلسه هیات امنای تامین اجتماعی انتخاب می شود.

وی افزود: خبر انتصاب من به عنوان مدیرعاملی سازمان تامین اجتماعی کشور در آستانه جلسات یکشنبه و چهارشنبه هیات دولت موضوعی بی اساس و غیر مرتبط است.

شریعتی با اشاره به سفر اخیر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به خوزستان که برخی گمانه زنی ها را در اذهان متبادر کرد گفت : در این سفر هیچ صحبتی در این مورد انجام نشد و تمام مذاکرات و گفت و گوها پیرامون موضوع توسعه استان و رفع تنگناهای موجود در حوزه های مختلف تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان خوزستان بود.

استاندار خوزستان یادآور شد: به عنوان یک سرباز نظام جمهوری اسلامی در هر منصبی که به صلاح نظام و تشخیص دولت باشد خدمت می کنم، اگر تشخیص دولت بر خدمت در هر موقعیت و منطقه ای باشد این آمادگی برای خدمتگزاری در هر جایگاهی وجود دارد.

بنابراین گزارش، در چند روز گذشته شایعه انتصاب استاندار خوزستان به عنوان ریاست سازمان تامین اجتماعی کشور در شبکه های مجازی منتشر شده بود./ایرنا

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار