ثبت‌نام در فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه‌های زیرمجموعه وزارت علوم تا ۳۰ بهمن

تاریخ انتشار: شنبه 27 بهمن 1397 | 16:39 ب.ظ
ثبت‌نام در فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه‌های زیرمجموعه وزارت علوم تا ۳۰ بهمن زمان مطالعه: < 1 دقیقه ثبت‌نام در فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه‌های زیرمجموعه وزارت علوم از دوشنبه، ۱۵ بهمن‌ آغاز شده است و تا ۳۰ بهمن ادامه دارد. به گزارش نخبگان، ثبت‌نام در فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه‌های زیرمجموعه وزارت علوم از دوشنبه ۱۵ بهمن‌ آغاز شده است و تا ۳۰ این ماه ادامه دارد. متقاضیان باید با مراجعه به […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

ثبت‌نام در فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه‌های زیرمجموعه وزارت علوم از دوشنبه، ۱۵ بهمن‌ آغاز شده است و تا ۳۰ بهمن ادامه دارد.

به گزارش نخبگان، ثبت‌نام در فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه‌های زیرمجموعه وزارت علوم از دوشنبه ۱۵ بهمن‌ آغاز شده است و تا ۳۰ این ماه ادامه دارد. متقاضیان باید با مراجعه به سامانه جذب هیات علمی وزارت علوم ثبت‌نام خود را انجام دهند.

پس از ثبت‌نام، فرآیند رسیدگی به پرونده‌های جذب از چهارم اسفندماه آغاز می‌شود. در مرحله اول بررسی و غربالگری اولیه و ارسال پرونده به کارگروه علمی انجام می‌شود که رسیدگی به پرونده‌ها در این مرحله ۱۰ روز زمان می‌برد.

بررسی توانمندی‌های علمی، ۲۵ روز و بررسی صلاحیت‌ها در دانشگاه‌ها ۳۱ روز به طول می‌انجامد و در نهایت تا ۳۱ تیرماه ۹۸ نتایج از سوی مرکز جذب هیات علمی وزارت علوم اعلام خواهند شد./ایسنا

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار