فروش کتاب در سیزدهمین نمایشگاه کتاب خوزستان ۲۰ درصد رشد داشت

تاریخ انتشار: چهارشنبه 24 بهمن 1397 | 13:39 ب.ظ
فروش کتاب در سیزدهمین نمایشگاه کتاب خوزستان ۲۰ درصد رشد داشت زمان مطالعه: < 1 دقیقه معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: فروش سیزدهمین نمایشگاه کتاب خوزستان نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد رشد داشته است. به گزارش نخبگان،مرتضی جمشیدی روز چهارشنبه در گفت و گویی اظهار داشت: در نمایشگاه امسال در همه حوزه های مختلف ۱۶ میلیارد ریال کتاب به فروش رفت که نسبت […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: فروش سیزدهمین نمایشگاه کتاب خوزستان نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد رشد داشته است.

به گزارش نخبگان،مرتضی جمشیدی روز چهارشنبه در گفت و گویی اظهار داشت: در نمایشگاه امسال در همه حوزه های مختلف ۱۶ میلیارد ریال کتاب به فروش رفت که نسبت به سال گذشته افزایش ۲۰ درصدی را شاهد هستیم.

وی افزود: نسبت به سال گذشته میزان استقبال بهتر بود که نشان از علاقه مردم به حوزه کتاب و مطالعه دارد.

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ادامه داد: در حوزه برنامه های جنبی نیز مردم استقابل خوبی داشتند و برنامه های متفاوت و متنوعی در حوزه های شعر، داستان، ادبیات عرب، ادبیات پایداری، ادبیات کودک و .. برگزار شد.

وی گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه افزایش سطح مطالعه و کتابخوانی و ارتقاء و توسعه شاخص‌های فرهنگی استان و ایجاد نشاط اجتماعی و فضای سالم فرهنگی در استان است.

سیزدهمین دوره از نمایشگاه کتاب استان خوزستان ۱۷ بهمن با حضور ۵۶۷ ناشر داخلی و خارجی ، فعالیت خود را در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اهواز آغاز کرد، همه ناشران در ۳۴۰ غرفه فعال داشتند که حدود ۹۱ هزار و ۱۲۵ عنوان کتاب را به معرض نمایش گذاشته اند. /ایرنا

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار