هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال:

شکست استقلال خوزستان در آغاز نیم فصل دوم

تاریخ انتشار: سه شنبه 16 بهمن 1397 | 14:48 ب.ظ
شکست استقلال خوزستان در آغاز نیم فصل دوم زمان مطالعه: < 1 دقیقه به گزارش نخبگان،استقلال خوزستان و ماشین سازی در اولین دیدار هفته شانزدهم لیگ برتر و نیم فصل دوم از ساعت ۱۵ و ۱۵ دقیقه به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم میزبان با یک گل از حریف تبریزی خود شکست خورد. با این شکست کار استقلال خوزستان همچنان در قعر جدول سخت و پیچیده […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش نخبگان،استقلال خوزستان و ماشین سازی در اولین دیدار هفته شانزدهم لیگ برتر و نیم فصل دوم از ساعت ۱۵ و ۱۵ دقیقه به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم میزبان با یک گل از حریف تبریزی خود شکست خورد.

با این شکست کار استقلال خوزستان همچنان در قعر جدول سخت و پیچیده خواهد بود و ماشین‌سازی نیز با کسب ۳ امتیاز این دیدار صعود ۵ پله‌ای در جدول دارد.

هفته شانزدهم لیگ برتر، دوشنبه: ۹۷/۱۱/۱۵، ساعت ۱۵:۱۵

استادیوم: غدیر اهواز/ تماشاگر: ۱۰۰ نفر

داور: شاهو اصلانی؛ کمک‌ها: آرمان اسعدی و فرزاد بهرامی

ترکیب استقلال خوزستان

فرزین گروسیان ایوب کلانتری احمد آل‌نعمه سعید زارع(۶۱- وحید حمدی‌نژاد) امیرحسین باقرپور(۷۶- مجتبی رمضانی) سید ساسان شیرمردی مصطفی کیانی وحید نامداری(۸۳- محمدرضا مظاهری)محمد شریفی وحید خشتان رضا درویشی

سرمربی: کریم بوستانی

ترکیب ماشین‌سازی تبریز

فرناندو  دخسوس محمد اهل‌شاخه احمدرضا زنده‌روح سید احمد مهدی‌زاده عزیز معبودی سعید مهری مسیح زاهدی سید محمد خرم‌الحسینی(۶۳- فرشاد سالاروند) فرید بهزادی‌کریمی رضا خالقی‌فر احسان تاییدی(۴۶- علی پورمحمد)

سرمربی: محمدرضا مهاجری

اخطار

سید محمد خرم‌الحسینی(۵۴) از ماشین‌سازی

احمد آل‌نعمه(۵۵) از استقلال خوزستان

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار