استاندار خوزستان :

افتتاح ۴۶۰ پروژه عمرانی در خوزستان هم‌زمان با ایام دهه فجر

تاریخ انتشار: شنبه 13 بهمن 1397 | 14:47 ب.ظ
افتتاح ۴۶۰ پروژه عمرانی در خوزستان هم‌زمان با ایام دهه فجر زمان مطالعه: ۲ دقیقه استاندار خوزستان از افتتاح ۴۶۰ پروژه عمرانی با اعتبار بیش از یک هزار و ۶۵۱ میلیارد تومان همزمان با دهه مبارک فجر خبر داد. به گزارش نخبگان غلامرضا شریعتی در گفت‌وگویی، با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح در دهه مبارک فجر امسال در سراسر شهرها و روستاهای خوزستان، اظهار کرد: امسال مجموعا ۴۶۰ پروژه که […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

استاندار خوزستان از افتتاح ۴۶۰ پروژه عمرانی با اعتبار بیش از یک هزار و ۶۵۱ میلیارد تومان همزمان با دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش نخبگان غلامرضا شریعتی در گفت‌وگویی، با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح در دهه مبارک فجر امسال در سراسر شهرها و روستاهای خوزستان، اظهار کرد: امسال مجموعا ۴۶۰ پروژه که شامل ۱۳۹ پروژه روستایی و ۳۲۱ پروژه شهری است در استان خوزستان افتتاح می‌شود.

وی افزود: اعتبار هزینه‌شده برای اجرای پروژه‌های شهری، یک هزار و ۴۵۹ میلیارد و ۹۸۶ میلیون تومان و اعتبار هزینه‌شده برای اجرای پروژه‌های روستایی ۱۹۱ میلیارد و ۵۷ میلیون تومان است و در مجموع شاهد هزینه‌کرد یک هزار و ۶۵۱ میلیارد و ۴۴ میلیون تومان در این پروژه‌ها هستیم.

استاندار خوزستان با بیان اینکه با افتتاح این ۴۶۰ پروژه در دهه فجر امسال شاهد اشتغال‌‌زایی برای سه هزار و ۶۵۱ نفر خواهیم بود، تصریح کرد: از نظر بیشترین اعتبار هزینه‌شده در بین دستگاه‌های اجرایی، اداره‌کل بنادر و دریانوردی با ۸۶۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در رتبه اول دستگاه‌های اجرایی قرار دارد. پس از آن نیز برق منطقه‌ای خوزستان با ۲۱۴ میلیارد و ۱۰۱ میلیون تومان هزینه‌کرد و اداره‌کل راه و شهرسازی با ۱۷۸ میلیارد و ۵۵ میلیون تومان هزینه‌کرد، قرار دارند.

شریعتی ادامه داد: از نظر بیشترین تعداد پروژه آماده افتتاح در میان دستگاه‌های اجرایی، اداره‌کل نوسازی مدارس با ۶۶ پروژه در رده اول دستگاه‌های اجرایی قرار دارد و پس از آن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با ۵۹ پروژه و اداره‌کل راه و شهرسازی با ۳۴ پروژه، قرار دارند.

وی با اشاره به بیشترین پروژه‌های آماده افتتاح میان شهرستان‌های استان، عنوان کرد: از نظر تعداد پروژه آماده افتتاح، شهرستان اهواز با ۴۱ پروژه دارای بیشترین پروژه و پس از آن نیز باوی با ۲۹ پروژه و دشت آزادگان با ۲۱ پروژه دومین و سومین شهرستان دارای بیشترین پروژه‌های آماده افتتاح هستند.

استاندار خوزستان در خصوص اعتبار هزینه‌شده برای اجرای این پروژه‌ها در شهرستان‌ها، بیان کرد: شهرستان ماهشهر با ۸۸۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در رتبه اول شهرستان‌هایی است که بیشترین هزینه برای اجرای پروژه‌ها در آن انجام گرفته است و شهرستان اهواز و دشت‌آزادگان نیز به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار دارند./ایسنا

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار