در نشست کمیته مشاوران مدیریت مخازن طرح توسعه ‎ای میدان های پارسی و پرنج بررسی شد

تاریخ انتشار: چهارشنبه 10 بهمن 1397 | 13:39 ب.ظ
در نشست کمیته مشاوران مدیریت مخازن  طرح توسعه ‎ای میدان های پارسی و پرنج بررسی شد زمان مطالعه: < 1 دقیقه طرح توسعه ای میدان های پارسی و پرنج در یکصد و شصت و یکمین جلسه کمیته مشاوران مدیریت مخازن مدیریت برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران بررسی شد. به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، یکصد و شصت و یکمین جلسه کمیته مشاورین مدیریت مخازن با هدف […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

طرح توسعه ای میدان های پارسی و پرنج در یکصد و شصت و یکمین جلسه کمیته مشاوران مدیریت مخازن مدیریت برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران بررسی شد.

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، یکصد و شصت و یکمین جلسه کمیته مشاورین مدیریت مخازن با هدف بررسی طرح توسعه میادین پارسی و پرنج با حضور مدیر برنامه‌ریزی تلفیقی، معاون بررسی طرح‌های منابع هیدروکربوری، اعضای کمیته مشاورین مدیریت مخازن و کارشناسان مربوطه، در تهران برگزار شد.

در این جلسه، طرح توسعه ارائه شده از سوی شرکت های ملی مناطق نفت خیز جنوب و مپنا با هدف توسعه میدان های نفتی پارسی و پرنج مطرح و پیرامون برنامه پیشنهادی توسعه این میدان ها بحث و تبادل نظر شد.

میدان پرنج ما بین میدان های کرنج و پارسی و در امتداد جنوب شرق – شمال غرب و در ٧۵ کیلومتری شهر بهبهان و ۴٠ کیلومتری شهر رامهرمز قرار دارد. میدان پارسی نیز در منطقه فروافتاده دزفول جنوبی واقع شده که فاصله آن تا شهر اهواز ١۲۵ کیلومتر است.

میدان های نفتی پارسی و پرنج شامل مخزن آسماری و دارای نفتی نسبتاً سبک بوده و سنگ مخزن آن‌ها از نوع کربناته شکافدار است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار