اداره پارک ملی دز به دلیل آبگرفتگی تخلیه شد

تاریخ انتشار: سه شنبه 9 بهمن 1397 | 14:11 ب.ظ
اداره پارک ملی دز به دلیل آبگرفتگی تخلیه شد زمان مطالعه: < 1 دقیقه  -رئیس پارک ملی دز با اشاره به شدت بارش ها در ۴۸ ساعت گذشته گفت: ساختمان اداره پارک ملی دز به دلیل آبگرفتگی تخلیه شد. به گزارش نخبگان، رضا قپانچی پور امروز سه شنبه در گفت و گویی افزود: پیش از بارندگی و سیلاب، تپه هایی برای حیوانات مستقر در پارک ملی دز نظیر گوزن […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

 -رئیس پارک ملی دز با اشاره به شدت بارش ها در ۴۸ ساعت گذشته گفت: ساختمان اداره پارک ملی دز به دلیل آبگرفتگی تخلیه شد.

به گزارش نخبگان، رضا قپانچی پور امروز سه شنبه در گفت و گویی افزود: پیش از بارندگی و سیلاب، تپه هایی برای حیوانات مستقر در پارک ملی دز نظیر گوزن زرد ایرانی ایجاد شد که با وجود این تدابیر هیچ مشکلی حیوانات را تهدید نکرد.

پارک ملی دز یکی از پارک‌ های ملی ایران در شمال استان خوزستان واقع شده است. این منطقه از شمال به هفت تپه، از شرق به شوشتر و از غرب به حسین آباد شوش مرتبط است.

به گزارش نخبگان،  بارندگی اخیر موجب آبگرفتگی برخی مزارع گندم و کلزای شهرستان دزفول شد، همچنین یکی از مسیرهای روستاهای بخش چغامیش دزفول به دلیل آبگرفتگی بسته شد که با فروکش کردن آب به وضعیت عادی برخواهند گشت.

طبق اعلام هواشناسی میزان بارندگی در ۴۸ ساعت گذشته در سردشت ۹۰ میلیمتر، سطح شهر دزفول ۷۸٫۳ میلیمتر، اداره هواشناسی صفی آباد ۵۷٫۱ و ماهور برنجی ۵۵ میلیمتر بوده است. /ایرنا

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار