تشکیل هیئت حسابرسی برای بررسی موضوع انتقال آب کارون

تاریخ انتشار: یکشنبه 7 بهمن 1397 | 13:38 ب.ظ
تشکیل هیئت حسابرسی برای بررسی موضوع انتقال آب کارون زمان مطالعه: < 1 دقیقه به گزارش نخبگان، عادل آذر ‌رئیس دیوان محاسبات کشور عصر دیروز شنبه در نشست شورای اداری خوزستان اظهار کرد: اصل ۵۴ قانون دیوان محاسبات وظیفه صیانت و پاسداری از بیت المال اداری را دارد .   وی گفت : هرچه راجع به نظارت در دیوان محاسبات بگوییم در حقیقت دستاورد انقلاب و قانون اساسی است […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش نخبگان، عادل آذر ‌رئیس دیوان محاسبات کشور عصر دیروز شنبه در نشست شورای اداری خوزستان اظهار کرد: اصل ۵۴ قانون دیوان محاسبات وظیفه صیانت و پاسداری از بیت المال اداری را دارد .

 

وی گفت : هرچه راجع به نظارت در دیوان محاسبات بگوییم در حقیقت دستاورد انقلاب و قانون اساسی است زیرا در زمان طاغوت، تنها یک اداره محاسبات در وزارت اقتصاد داشتیم.

 

رئیس دیوان محاسبات کشور گفت :یک چهارم اموال دولتی در استان خوزستان به ثبت رسیده است، اینکه سندی از اموال دولت ثبت نشود مشکلاتی را در پی خواهد داشت که در این خصوص یک مورد در استان خوزستان مشاهده شده است .

 

عادل آذر با اشاره به قانون منع به کارگیری بازنشستگان افزود: در حال تهیه گزارشی برای تعیین جایگاه هر استان برای اجرایی شدن این قانون هستیم.

 

وی با بیان اینکه هزینه اعتبارات خارج از شمول باید در حوزه‌های مشخص باشد، گفت : برخی اعتبارات اختصاصی به روستاها که برای عمران و آبادی درنظر گرفته شده نباید در دیگر بخش‌ها هزینه شود چون این کار خلاف قانون است.

 

رئیس دیوان محاسبات کشور  افزود : متوجه دغدغه همه دلسوزان خوزستان برای انتقال آب هستیم،  اظهارات در خصوص مخالفت با انتقال آب باید در قالب ارائه مستندات قانونی صورت بپذیرد.

 

عادل آذر در پایان بیان کرد : هیات حسابرسی ویژه‌ای برای بررسی موضوع انتقال آب کارون تشکیل خواهد شد. این هیات پس از برگزاری جلسه با مجمع نمایندگان خوزستان و نمایندگان مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، همچنین برگزاری جلسه با مجمع نمایندگان اصفهان، مستندات هایی را آماده و موضوع انتقال آب را بررسی خواهد کرد/تسنیم.

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار