مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان خبرداد:

آماده‌باش تجهیزات و ماشین‌آلات راه و شهرسازی در حاشیه کرخه و دز

تاریخ انتشار: یکشنبه 7 بهمن 1397 | 13:33 ب.ظ
آماده‌باش تجهیزات و ماشین‌آلات راه و شهرسازی در حاشیه کرخه و دز زمان مطالعه: < 1 دقیقه مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از آماده‌باش تجهیزات این اداره کل در حاشیه رودخانه‌های کرخه و دز خبر داد و گفت: با مشارکت دستگاه‌های اجرایی استان در حال ساخت چند سیل‌بند در حاشیه رودخانه‌های دز و کرخه هستیم. به گزارش نخبگان، عباس پورسلان در گفت‌وگویی با اشاره به هشدارهای مدیریت بحران در خصوص بارش‌های وسیع […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از آماده‌باش تجهیزات این اداره کل در حاشیه رودخانه‌های کرخه و دز خبر داد و گفت: با مشارکت دستگاه‌های اجرایی استان در حال ساخت چند سیل‌بند در حاشیه رودخانه‌های دز و کرخه هستیم.

به گزارش نخبگان، عباس پورسلان در گفت‌وگویی با اشاره به هشدارهای مدیریت بحران در خصوص بارش‌های وسیع در هفته جاری اظهار کرد: با توجه به این هشدارها و پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش سنگین باران در این هفته، همه امکانات و تجهیزات راه و شهرسازی استان در حاشیه رودخانه‌های دز و کرخه به حالت آماده‌باش درآمده است.

وی با اشاره به احتمال جاری شدن سیلاب در حاشیه این دو رودخانه‌ افزود: در اداره کل راه و شهرسازی آماده‌باش کامل داریم تا در برابر خطرات احتمالی بایستیم و شاهد اتفاقات ناگوار در استان نباشیم. همه امکانات، تجهیزات و ماشین آلات به صورت ۱۰۰ درصدی در حالت آماده‌باش هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان با بیان اینکه با مشارکت دستگاه‌های اجرایی استان در حال ساخت چند سیل‌بند در حاشیه رودخانه‌های دز و کرخه هستیم، گفت: ساخت این سیل‌بندها برای جلوگیری از بروز سیلاب در مناطقی که مدنظر است کمک شایانی می‌کند.

پورسلان با اشاره به فعالیت ۵۰ دستگاه خودروی سبک و سنگین برای جلوگیری از بروز خسارت در مناطق احتمالی وقوع سیلاب ادامه داد: به منظور پیشگیری از قطع راه‌های ارتباطی و تداوم خدمت‌رسانی به مناطقی که در خطر سیلاب هستند، تعداد ۵۰ خودروی سبک و سنگین بر اساس اولویت‌های پیش‌بینی شده در حاشیه رودخانه‌ها مستقر شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: همه تلاش مجموعه راه و شهرسازی و دیگر دستگاه‌های اجرایی استان برای کاهش خطرات و خسارات احتمالی سیلاب است و در این زمینه از هیچ اقدامی که در راستای کمک به مردم و بهبود شرایط باشد، کوتاه نخواهیم آمد./ایسنا

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار