افتتاح دومین نمایشگاه بزرگ گل و گیاه در اهواز

تاریخ انتشار: جمعه 28 دی 1397 | 19:53 ب.ظ
افتتاح دومین نمایشگاه بزرگ گل و گیاه در اهواز زمان مطالعه: ۲ دقیقه    پنجشنبه عصر دومین نمایشگاه بزرگ گل و گیاه، گیاهان دارویی، نهاده وتجهیزات باغبانی و گردشگری و صنایع دستی در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی خوزستان افتتاح شد. به گزارش نخبگان و به نقل از سایت شهرداری اهواز، در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه که به همت سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اهواز با مشارکت […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

   پنجشنبه عصر دومین نمایشگاه بزرگ گل و گیاه، گیاهان دارویی، نهاده وتجهیزات باغبانی و گردشگری و صنایع دستی در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی خوزستان افتتاح شد.

به گزارش نخبگان و به نقل از سایت شهرداری اهواز، در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه که به همت سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اهواز با مشارکت بخش خصوصی برگزار شد، کتانباف شهردار اهواز، سید ناصر موسوی نژاد و محمدجعفر فلسفی اعضای شورای اسلامی شهر و موسوی مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری خوزستان و تنی چند از مدیران شهری حضور داشتند.

شهردار اهواز ضمن معرفی این نمایشگاه بیان کرد: در این نمایشگاه ۱۳۰ غرفه با موضوعات گل و گیاه، ۴۰ غرفه شامل گیاهان دارویی و ۳۰ غرفه نیز به موضوعات میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی اختصاص دارد. ضمن آنکه ۱۰ غرفه نیز به تشکل های مردم نهاد محیط زیست اختصاص دارد.

منصور کتانباف با اشاره به برنامه های جنبی این نمایشگاه اظهار کرد: بنا بر برنامه اعلام سازمان پارکها همه روزه در ساعت ۱۹ کارگاهی با موضوعات آموزش های مرتبط با گیاه، درخت و فضای سبز به صورت رایگان برای عموم بازدیدکنندگان تشکیل می شود. ضمن آنکه همه روزه به همت سازمان فرهنگی ورزشی اجرای تئاتر خیابانی  با موضوعات محیط زیست در محل نمایشگاه انجام می شود و در غرفه سازمان پارکها و فضای سبز نیز مسابقه نقاشی ویژه کودکان با موضوعات مرتبط برگزار می شود.

وی در پایان گفت: علیرغم اینکه در ساعات اولیه افتتاح نمایشگاه هستیم شاهد استقبال شهروندان اهوازی از این نمایشگاه هستیم که این نشان دهنده نیاز و علاقه مردم اهواز به فضای سبز و گیاهان است.

گفتنی است این نمایشگاه از تاریخ ۲۷ دی لغایت ۲ بهمن ماه از ساعت ۱۶ الی ۲۲ در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی خوزستان، میزبان عموم شهروندان اهوازی است.

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار