مجموعه توریستی تم پارک باغ گل با مشارکت بخش خصوصی در اهواز احداث می شود

تاریخ انتشار: سه شنبه 18 دی 1397 | 18:09 ب.ظ
مجموعه توریستی تم پارک باغ گل با مشارکت بخش خصوصی در اهواز احداث می شود زمان مطالعه: < 1 دقیقه   نخستین جلسه پروژه سرمایه گذاری احداث مجموعه توریستی تم پارک باغ گل اهواز با سازه گنبدی شکل فضایی با حضور شهردار اهواز، معاونین وی و سرمایه گذار مربوطه تشکیل شد. به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی شهرداری اهواز، منصور کتانباف با اشاره به تفاوت تم پارک ها و پارک های تفریحی […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

  نخستین جلسه پروژه سرمایه گذاری احداث مجموعه توریستی تم پارک باغ گل اهواز با سازه گنبدی شکل فضایی با حضور شهردار اهواز، معاونین وی و سرمایه گذار مربوطه تشکیل شد.

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی شهرداری اهواز، منصور کتانباف با اشاره به تفاوت تم پارک ها و پارک های تفریحی اظهار کرد: تم پارک ها، پارک های موضوعی هستند که نسبت به پارک های عمومی و تفریحی دارای جزئیات و تجهیزات بیشتر و کامل تری هستند و در کشورها و شهرهای بزرگ انواع مختلفی از این پارک ها احداث شده است.

شهردار اهواز ادامه داد: اخیراً سرمایه‌گذاری برای احداث مجموعه توریستی تفریحی، فضای سبز با تم باغ گل با سازه فضایی گنبدی شکل اهواز اعلام آمادگی کرده است.

کتانباف افزود: در این مجموعه سرپوشیده باغ گل، دما و رطوبت کاملا کنترل شده است و در چهار فصل سال می توان از آن بهره برد و در واقع به نوعی اقلیم متفاوت و مفرح و آرامش بخش را برای مخاطبان خلق می‌کند که با توجه به شرایط آب و هوایی در اهواز و خوزستان قطعا مردم را به سمت خود جذب می کند.

شهردار اهوازضمن تشریح مزایای این پروژه  گفت: ایجاد یک مجموعه توریستی خاص برای هموطنان و همچنین مسافران خارجی با توجه به مرزی بودن خوزستان، احداث یک مجموعه عالی و تخصصی فضای سبز و گیاه، ایجاد اشتغال های پایدار، استفاده از ظرفیت منطقه آزاد اروند، زود بازده بودن و … از جمله مزایای این پروژه است.

در ادامه ی این نشست سرمایه گذار کلیات پروژه را معرفی کرد.

 گفتنی است این جلسه به همت سازمان سرمایه گذاری و مشارکت ها و با حضور تنی چند از معاونین و مدیران شهرداری تشکیل شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار