فرماندار اهواز: رفع مشکلات شرکت گروه ملی فولاد ایران با جدیت در حال پیگیریست   

تاریخ انتشار: جمعه 23 آذر 1397 | 14:58 ب.ظ
فرماندار اهواز: رفع مشکلات شرکت گروه ملی فولاد ایران با جدیت در حال پیگیریست     زمان مطالعه: < 1 دقیقه نخبگان/ فرماندار شهرستان اهواز گفت : رفع مشکلات شرکت گروه ملی  فولاد ایران از سوی مسئولین با جدیت در حال پیگیری است. به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان اهواز جمال عالمی نیسی روز پنجشنبه در جلسه بررسی مشکلات شرکت گروه ملی فولاد ایران که با حضور جمعی از مدیران استانی […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

نخبگان/ فرماندار شهرستان اهواز گفت : رفع مشکلات شرکت گروه ملی  فولاد ایران از سوی مسئولین با جدیت در حال پیگیری است.

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان اهواز جمال عالمی نیسی روز پنجشنبه در جلسه بررسی مشکلات شرکت گروه ملی فولاد ایران که با حضور جمعی از مدیران استانی و شهرستانی، مدیریت شرکت و کارگران در سالن اجتماعات این شرکت برگزار شد،با اشاره به مشکلات این شرکت اظهار داشت: تمام مسئولین استانی ذیربط در تلاش هستند تا هرچه سریعتر مشکلات شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران رفع شود.

وی گفت: مشکلات این شرکت از طریق مراجع بالاتر در حال پیگیری است و از ظرفیت نمایندگان مردم نیز استفاده می کنیم و هرگز کوتاهی نکرده ایم.

فرماندار شهرستان اهواز افزود: من خودم را جزء کارگران می دانم و در خدمت کارگران هستم،ضمن اینکه مدیریت شرکت را موظف کردیم تا شبانه روز در کنار کارگران باشد و مشکلات را پیگیری کند.

عالمی نیسی گفت: امروز مسئولین برای رفع مشکلات این شرکت در جمع کارگران حضور یافتند وامیدواریم هرچه سریعتر این مشکلات مرتفع شوند.

وی در پایان اظهار داشت: هر زمانی که نیاز باشد در جمع کارگران حضور خواهم یافت.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار