استقرار غرفه مدیریت مصرف آب برای نخستین بار در محل استانداری خوزستان و فرمانداری شهرهای تابعه

تاریخ انتشار: سه شنبه 5 تیر 1397 | 11:13 ق.ظ
استقرار غرفه مدیریت مصرف آب برای نخستین بار در محل استانداری خوزستان و فرمانداری شهرهای تابعه زمان مطالعه: < 1 دقیقه به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا اهواز، غرفه مدیریت مصرف آب شامل پیام های آموزشی و اقلام فرهنگی با محور صرفه جویی، به همراه دو کارشناس از مراکز ارتباطات مردمی ۱۲۲ و خدمات مشترکین در محل استانداری خوزستان برپا گشته است. این غرفه همزمان با هفته صرفه […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا اهواز، غرفه مدیریت مصرف آب شامل پیام های آموزشی و اقلام فرهنگی با محور صرفه جویی، به همراه دو کارشناس از مراکز ارتباطات مردمی ۱۲۲ و خدمات مشترکین در محل استانداری خوزستان برپا گشته است.

این غرفه همزمان با هفته صرفه جویی در مصرف آب در محل استانداری خوزستان و همچنین فرمانداری شهرستان های باوی (ویس، شیبان و ملاثانی)- حمیدیه و کارون در حال فعالیت می باشد.

گفتنی است باتوجه به شرایط بحرانی منابع آبی در کشور و تاکیدات فراوان از سوی اداره کل محترم روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور بر آموزش همگانی در حوزه مدیریت مصرف آب ، امسال برنامه های ویژه و مختلفی از سوی روابط عمومی آبفا اهواز در حال جرا می باشد.

اجرای جشنواره و مسابقه نقاشی ویژه کودک و نوجوان، غرفه های مدیریت مصرف، اختصاص بخشی از خطبه های نماز جمعه در اهواز و شهرهای تابعه در اولین روز هفته صرفه جویی به موضوع  بحران کم آبی و استقرار غرفه های مذکور در محل برگزاری نماز جمعه، برگزاری همایش های حوزه آب و اقتصاد و خیرین اجتماعی و.. از جمله مهم ترین برنامه های روابط عمومی آبفا اهواز می باشند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار