شهردار اهواز: پارک کودک و نوجوان کلانشهر اهواز احیا شد

تاریخ انتشار: پنجشنبه 19 مهر 1397 | 15:07 ب.ظ
شهردار اهواز: پارک کودک و نوجوان کلانشهر اهواز احیا شد زمان مطالعه: < 1 دقیقه شهردار کلانشهر اهواز گفت: پارک کودک و نوجوان اهواز در مجاورت بازارچه حجاب واقع در پیچ استادیوم احیا شده و در اختیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان قرار می گیرد . به گزارش نخبگان، منصور کتانباف روز سه شنبه همزمان به هفته ملی کودک در آیین رونمایی نخستین دیواره نگاره‌ کانون پرورش فکری […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

شهردار کلانشهر اهواز گفت: پارک کودک و نوجوان اهواز در مجاورت بازارچه حجاب واقع در پیچ استادیوم احیا شده و در اختیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان قرار می گیرد .

به گزارش نخبگان، منصور کتانباف روز سه شنبه همزمان به هفته ملی کودک در آیین رونمایی نخستین دیواره نگاره‌ کانون پرورش فکری خوزستان در اهواز، اظهارداشت: حوزه کودک و نوجوان از جمله زمینه های کاری است که شهرداری اهواز به آن توجه ویژه ای دارد.

وی ادامه داد: کانون از امکان و ظرفیت مناسبی برای شکوفایی استعدادهای کودکان دارد و در همین راستا شهرداری و سازمان های زیر مجموعه باید همکاری های لازم را با این نهاد فرهنگی داشته باشند.

شهردار کلانشهر اهواز همچنین از احیاء پارک کودک و نوجوانان اهواز در مجاورت پارک حجاب خبر داد و گفت: این فضا در اختیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قرار خواهد گرفت تا کودکان و نوجوانان به صورت اختصاصی بتوانند از فعالیت های فرهنگی و هنری بیش از پیش استفاده کنند.

کتانباف یادآور شد: دیواره نگاری از جمله اقدامات کانون است که شهرداری در اجرای آن همکاری و مشارکت خواهد داشت.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار