پیام نماینده ولی فقیه و استاندار خوزستان در پی اقدام موشکی اخیر سپاه پاسداران

تاریخ انتشار: سه شنبه 10 مهر 1397 | 10:02 ق.ظ
پیام نماینده ولی فقیه و استاندار خوزستان در پی اقدام موشکی اخیر سپاه پاسداران زمان مطالعه: < 1 دقیقه نماینده ولی فقیه در خوزستان، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری و استاندار خوزستان، غلامرضا شریعتی با صدور پیام مشترکی از اقدام موشکی سپاه در پاسخ به حمله تروریستی اهواز قدردانی کردند. به گزارش نخبگان و بهانه از ایسنا، متن پیام به شرح زیر است: “بسم الله الرحمن الرحیم ضربه موشکی مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

نماینده ولی فقیه در خوزستان، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری و استاندار خوزستان، غلامرضا شریعتی با صدور پیام مشترکی از اقدام موشکی سپاه در پاسخ به حمله تروریستی اهواز قدردانی کردند.

به گزارش نخبگان و بهانه از ایسنا، متن پیام به شرح زیر است:

“بسم الله الرحمن الرحیم

ضربه موشکی مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تروریست های داعشی در سوریه و به هلاکت رسیدن جمعی از این نیروهای خبیث و کودک کش، در کوتاه ترین زمان موجب آرامش قلوب داغدار خانواده‌های محترم شهدای حمله تروریستی اهواز گردید.

این سیلی محکم و قاطع که نشان دهنده قدرت دفاعی و موشکی جمهوری اسلامی است، از ذهن گروه های تروریستی و تکفیری و اربابان آن ها فراموش نخواهد شد.

ضمن تقدیر از کلیه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، به نیابت از کلیه خانواه های داغدار حمله تروریستی اهواز و مردم شریف خوزستان، برای این رزمندگان توفیق و سربلندی مسئلت داریم.

خداوند سایه مقام معظم رهبری مستدام بدارد.”

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار