پیام تسلیت مجمع اصلاح طلبان بختیاری در پی حادثه تروریستی اهواز

تاریخ انتشار: شنبه 31 شهریور 1397 | 21:01 ب.ظ
پیام تسلیت مجمع اصلاح طلبان بختیاری در پی حادثه تروریستی اهواز زمان مطالعه: ۲ دقیقه نخبگان/پیام تسلیت : انا لله و انا الیه راجعون حادثه دردناک حمله تروریستی در اهواز که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از همشهریان عزیزمان و نیروهای نظامی گردید، موجب اندوه فراوان شد . مجمع اصلاح طلبان بختیاری ضمن محکوم کردن این عمل ددمنشانه که با حمایت و هدایت معاندان خارجی انجام شد ، […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

نخبگان/پیام تسلیت :

انا لله و انا الیه راجعون

حادثه دردناک حمله تروریستی در اهواز که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از همشهریان عزیزمان و نیروهای نظامی گردید، موجب اندوه فراوان شد . مجمع اصلاح طلبان بختیاری ضمن محکوم کردن این عمل ددمنشانه که با حمایت و هدایت معاندان خارجی انجام شد ، لازم می داند مواردی را به عرض ملت شریف ایران خاصه خوزستانی های عزیز  برساند :

۱٫ اینگونه عملیات های کور به قصد برهم زدن امنیت استان خوزستان و امنبت ملی و در راستای اهداف تجزیه طلبانه صورت گرفته است. به همین دلیل مردم باید به هوش باشند که تلاشهای تبلیغاتی پس از این واقعه موجب ایجاد شکاف میان مردم و نظام اسلامی نشود . مردم یقین داشته باشند که جمهوری اسلامی ایران پاسخ قاطعی به این اقدام تروریستی خواهد داد.

۲٫ این واقعه هیچ ارتباطی به هموطنان عرب شریف  خوزستان نداشته و نسبت دادن آن به مطالبات قوم عزیز عرب صرفا در راستای ایجاد نفاق میان مردم خوزستان بوده و هدف اصلی آن تجزیه خوزستان است. اعراب خوزستان همواره ثابت کرده اند که در دفاع از  آب و خاک خود و ایران عزیز در خط مقدم بوده و هستند و حسابشان از حساب تروریست های دست نشانده و مزدور بیگانه پرست جداست.

۳٫ دشمنان ایران بدانند که اینگونه رفتارها ذره ای به اراده ملت در دفاع از نظام اسلامی و تمامیت ارضی ایران خدشه وارد نخواهد ساخت و همه اقوام خوزستانی و ایرانی از کیان ایران زمین دفاع کرده و اجازه دست درازی به آن را نخواهند داد .

۴٫ همه اقوام خوزستانی اعم از عرب و بختیاری ، کرد و لر ، ترک و بلوچ و قشقایی ، فارس و غیر فارس با شرکت در مراسم تشییع جانباختگان این حادثه تروریستی ، ضمن گرامیداشت یاد این عزیزان ، انزجار خود را از این عمل ددمنشانه به همه جهان نشان خواهند داد. به همین واسطه از همه عزیزان دعوت می شود در مراسم تشییع و خاکسپاری این عزیزان از دست رفته شرکت نمایند.

◾️مجمع اصلاح طلبان بختیاری

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار