کتانباف از ایجاد ۱۳ ایستگاه ریل باس اهواز خبر داد

تاریخ انتشار: شنبه 10 شهریور 1397 | 02:59 ق.ظ
کتانباف از ایجاد ۱۳ ایستگاه ریل باس اهواز خبر داد زمان مطالعه: ۲ دقیقه ?کتانباف از ایجاد ۱۳ ایستگاه ریل باس اهواز خبر داد ⬜️نخبگان: شهردار اهواز در مراسم افتتاح قطار ریل باس شهری ایستگاه قدس، اهواز، کارون، میانداشت، اظهار کرد: برای ریل باس اهواز ۱۳ ایستگاه در نظر گرفته شده است که از این تعداد در حال حاضر چهار مسیر توسط مشاور پروژه طراحی شده‌ است. به گزارش […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

?کتانباف از ایجاد ۱۳ ایستگاه ریل باس اهواز خبر داد

⬜️نخبگان: شهردار اهواز در مراسم افتتاح قطار ریل باس شهری ایستگاه قدس، اهواز، کارون، میانداشت، اظهار کرد: برای ریل باس اهواز ۱۳ ایستگاه در نظر گرفته شده است که از این تعداد در حال حاضر چهار مسیر توسط مشاور پروژه طراحی شده‌ است.

به گزارش نخبگان و به نقل از سایت شهرداری اهواز، در این مراسم که حضرت آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز، شریعتی استاندارخوزستان، رسولی عضو هیات مدیره راه آهن کشور، کتانباف شهردار اهواز، فلسفی، باباپور، کعب عمیر، سنواتی، موسوی نژاد و حاجتی رییس، نایب رییس و اعضای شورای شهر و تنی چند از مسئولین استانی حضور داشتند، شهردار اهواز گفت: در سال های گذشته به رغم تلاش های صورت گرفته در خصوص استفاده از ظرفیت های مختلف شهر اهواز مانند ریل باس به عنوان حمل و نقل شهری این اتفاق نیفتاد، اما در این دوره با حمایت مجموعه راه آهن و در راستای سیاست های وزارت راه و شهرسازی مبنی بر توسعه حمل و نقل ریلی شهری و عمومی، شاهد اجرای این پروژه بودیم.

وی با بیان اینکه انتظار داریم در بازه زمانی کوتاهی تعداد دیگری ریل باس به مجموعه ریلی قطار شهری اهواز افزوده شود، بیان کرد: برای ریل باس اهواز ۱۳ ایستگاه در نظر گرفته شده است که از این تعداد در حال حاضر چهار مسیر توسط مشاور پروژه طراحی و ۹ ایستگاه دیگر باید در بازه زمانی کوتاهی ایجاد شوند.

این مقام مسئول تصریح کرد: با راه اندازی این ریل باس، بخش عمده ای از دانشجویان دانشگاه های آزاد، پیام نور و چمران شهر اهواز و نیز بخشی از شهروندان از حمل و نقل مطلوب شهری بهره مند خواهند شد.

کتانباف افزود: در غرب اهواز، این ریل باس با ورود به شهر، از ایستگاه های میهن، اهواز، نهضت آباد، دانشگاه چمران، آزاد، پیام نور و قدس، عبور و در ایستگاه نورد و محدوده ملاشیه متوقف می شود؛ در شرق نیز ایستگاه های اهواز، علی بن مهزیار، کارون، بدر، باهنر و بنکداران را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه با راه اندازی این ریل باس باید ظرفیت خوبی در حوزه جابجایی مسافر ایجاد کنیم، تصریح کرد: در کنار این موضوع باید با تعریف خطوط اتوبوسرانی و تاکسی رانی، دسترسی شهروندان را به سیستم حمل و نقل شهری راحت تر کرد.

شهردار اهواز در پایان بیان کرد: پذیرش این خطوط جدید از سوی مردم، زمان بر است، ولی بدون تردید ریل باس از خطوط پر طرفدار و پر جذبه شهری از سوی شهروندان خواهد شد.

? @Nokhbegamis

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار