آمار غرق شدگان در شمال خوزستان به سه نفر رسید

تاریخ انتشار: جمعه 9 شهریور 1397 | 22:37 ب.ظ
آمار غرق شدگان در شمال خوزستان به سه نفر رسید زمان مطالعه: < 1 دقیقه  امروز جمعه پس از غرق شدن ۲ نفر در رودخانه دز و کانال آبرسانی شوش، سومین نفر با ۳۳ سال سن اهل دورود لرستان در رودخانه کارون حوالی روستای مرتضی بخش عقیلی گتوند غرق شد. به گزارش نخبگان، رئیس فوریت های پزشکی گتوند درگفتگویی گفت: این مرد ۳۳ ساله اهل شهرستان دورود لرستان همراه با […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

 امروز جمعه پس از غرق شدن ۲ نفر در رودخانه دز و کانال آبرسانی شوش، سومین نفر با ۳۳ سال سن اهل دورود لرستان در رودخانه کارون حوالی روستای مرتضی بخش عقیلی گتوند غرق شد.

به گزارش نخبگان، رئیس فوریت های پزشکی گتوند درگفتگویی گفت: این مرد ۳۳ ساله اهل شهرستان دورود لرستان همراه با دوستان خود برای تفریح به بخش عقیلی گتوند سفر کرده بود.
عیسی بشیری افزود: این فرد برای آب تنی به رودخانه کارون رفت و حدود ساعت ۱۵ به دلیل آشنا نبودن به فن شنا در رودخانه غرق شد.
وی اظهار داشت: جسد فرد یادشده هنوز پیدا نشده است و نیروهای فوریت های پزشکی و جمعیت هلال احمر شهرستان گتوند در حال جستجو برای یافتن پیکر وی هستند.
به گزارش ایرنا این سومین فردی است که امروز جمعه در شمال خوزستان در کانال ها و رودخانه ها غرق شده است.
پیش از این یک مرد ۳۵ ساله اهوازی در پارک ساحلی دز(علی کله) در دزفول و یک جوان ۱۷ ساله در کانال آبرسانی پای پل در محدوده روستای بیت مسکین بخش فتح المبین شوش غرق شدند.
سالانه تعداد زیادی ازهموطنان در فصل تابستان هنگام شنا در کانال های کشاورزی و رودخانه های خوزستان غرق می شوند، که نیاز است در این خصوص دستگاه های مربوطه برای جلوگیری از غرق شدگی اقدامات پیشگیرانه انجام دهند و هموطنان نیز به تابلوهای هشدار دهنده در مناطق خطرساز توجه کنند.
شهرستان گتوند در شمال استان خوزستان واقع شده که دارای ۲ بخش مرکزی و عقیلی و پنج شهر گتوند، سماله، ترکالکی، صالح شهر، جنت مکان و ۴۵ روستا است./ایرنا

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار