هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران

نخستین پیروزی شیرین استقلال خوزستان در خانه

تاریخ انتشار: شنبه 3 شهریور 1397 | 02:16 ق.ظ
نخستین پیروزی شیرین استقلال خوزستان در خانه زمان مطالعه: < 1 دقیقه تیم فوتبال استقلال خوزستان در هفته پنجم لیگ برتر از سد رقیب خود یعنی سپیدرود گذشت. به گزارش نخبگان، در چارچوب رقابت‌های هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران جام خلیج فارس، تیم‌ فوتبال استقلال خوزستان در اهواز میزبان سپیدرود رشت بود که در نهایت موفق شد با دو گل حریف خود را مغلوب کند تا بدین […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

تیم فوتبال استقلال خوزستان در هفته پنجم لیگ برتر از سد رقیب خود یعنی سپیدرود گذشت.

به گزارش نخبگان، در چارچوب رقابت‌های هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران جام خلیج فارس، تیم‌ فوتبال استقلال خوزستان در اهواز میزبان سپیدرود رشت بود که در نهایت موفق شد با دو گل حریف خود را مغلوب کند تا بدین ترتیب اولین پیروزی خود در لیگ امسال را دشت کند.

برای میزبان در این دیدار ابتدا رضا درویشی در دقیقه ۷۰ گلزنی کرد و سپس وحید نامداری در دقیقه ۷۲ گل دوم را به ثمر رساند. سپیدرود رشت نیز در طول بازی حملات نصفه و نیمه‌ای را ترتیب داد که بی‌ثمر ماند.

شاگردان یزدی با این پیروزی ۶ امتیازی شده و به رده دهم جدول صعود کردند و در بازی آینده خود باید در تهران به مصاف پیکان بروند.

از حواشی جالب توجه این دیدار می‌توان به تشویق حسین کعبی در ابتدای بازی، عدم حضور علی کریمی در ورزشگاه و تشویق تیم میهمان توسط هواداران استقلال در پایان بازی اشاره کرد. همچنین کادرفنی، بازیکنان و هواداران استقلال در پایان بازی جشن کوچکی بابت اولین پیروزی در لیگ برگزار کردند./فارس

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار