پیام شهردار اهواز بمناسبت فرارسیدن عید سعید قربان

تاریخ انتشار: پنجشنبه 1 شهریور 1397 | 05:56 ق.ظ
پیام شهردار اهواز بمناسبت فرارسیدن عید سعید قربان زمان مطالعه: < 1 دقیقه  عید قربان، باشکوه ترین عید مسلمانان جهان و هنگامه ی راستین بندگی و اطاعت پروردگار عالم و زمانه ی بریدن از هرچه گناه و پلیدی و زیباترین جلوه ی پرستش خداوند یکتا باردیگر از راه رسید و نسیم روح افزای آن بار دیگر بر جان عالم وزیدن گرفت. این عید بزرگ تصویر نابی از شور […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

 عید قربان، باشکوه ترین عید مسلمانان جهان و هنگامه ی راستین بندگی و اطاعت پروردگار عالم و زمانه ی بریدن از هرچه گناه و پلیدی و زیباترین جلوه ی پرستش خداوند یکتا باردیگر از راه رسید و نسیم روح افزای آن بار دیگر بر جان عالم وزیدن گرفت.

این عید بزرگ تصویر نابی از شور و شیدایی در برابر معبود و ترسیم گر اوج رهایی در عین تسلیم و بندگی در محضر الهی است.

در این روز ابراهیم خلیل ندای الهی را لبیک گفت و با به مسلخ بردن فرزند خویش از آزمونی دشوار سربلند بیرون آمد و نقشه شوم شیطان برای فریب انسان را نقش برآب کرد. چه نیکوست در این زمانه ی پرآشوب و نیرنگ، ما نیز بتوانیم با زدودن زنگار معصیت از روح و جان خویش و قربانی کردن تمامی تعلقات دنیوی، دل از مهر غیر خدا برداریم و روح و جانمان را با چشمه ی معرفت الهی سیراب سازیم و قلب هایمان را سرشار از پرتو عشق الهی کنیم.

اینجانب عید بزرگ پیروزی حق علیه باطل، عید شکست شیطان، عید ایمان و ایثار و امتحان، عید سرسپردگی و بندگی رحمان و نماد بزرگترین جشن رهایی انسان از وسوسه های شیطان را به تمامی مسلمانان جهان، حجاج معزز بیت الله الحرام، هموطنان عزیز و به ویژه شهروندان شریف اهوازی تبریک و شادباش عرض می کنم.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار