سقوط درخت راه ۱۸روستای بخش چلو اندیکا را بست

تاریخ انتشار: جمعه 2 شهریور 1397 | 15:48 ب.ظ
سقوط درخت راه ۱۸روستای بخش چلو اندیکا را بست زمان مطالعه: < 1 دقیقه عضو شورای اسلامی بخش چلو گفت: سقوط درخت بلوط در حوالی روستای ‘ورکوه’ راه ۱۸روستای بخش چلو اندیکا را مسدود کرد. به گزارش نخبگان، نیازعلی سهرابی در گفتگویی اظهارکرد: این حادثه حوالی ساعت۱۷روز پنجشنبه اتفاق افتاد که علی رغم پیگیری های مکرر به دلیل نبود ماشین آلات راهسازی این مسیر تاکنون بازگشایی نشده است. وی […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

عضو شورای اسلامی بخش چلو گفت: سقوط درخت بلوط در حوالی روستای ‘ورکوه’ راه ۱۸روستای بخش چلو اندیکا را مسدود کرد.

به گزارش نخبگان، نیازعلی سهرابی در گفتگویی اظهارکرد: این حادثه حوالی ساعت۱۷روز پنجشنبه اتفاق افتاد که علی رغم پیگیری های مکرر به دلیل نبود ماشین آلات راهسازی این مسیر تاکنون بازگشایی نشده است.

وی افزود:با کمک اهالی حوالی ساعت یک بامداد بخشی از تنه این درخت از وسط جاده جابجا و در زمان حاضر یک خودروی سورای به سختی تردد می کند.

عضو شورای اسلامی بخش چلو ادامه داد: حدود۴۰ خانوار که برای گذراندن تعطیلات پایان هفته به منطقه سوسن سرخاب رفته بودند در راه برگشت بیش از هفت ساعت معطل شدند.

وی در پایان ادامه داد:برای مردم بخش چلو قابل قبول نیست که یک بخش وسیع که دورترین روستای آن با مرکز شهرستان قریب سه ساعت می باشد،فاقد ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز برای چنین حوادثی باشد.

شهرستان اندیکا به سه بخش مرکزی ،چلو و آبژدان تقسیم شده و در ۱۸۶ کیلومتری شمال شرق اهواز قرار دارد.

بخش چلو شهرستان اندیکا با جمعیتی بالغ بر ۱۵هزار نفر در شمال شرقی خوزستان قرار دارد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار