۵۷۶ کلاس درس ،مهر امسال در خوزستان به بهره برداری می رسد

تاریخ انتشار: سه شنبه 30 مرداد 1397 | 18:02 ب.ظ
۵۷۶ کلاس درس ،مهر امسال در خوزستان به بهره برداری می رسد زمان مطالعه: ۲ دقیقه استاندار خوزستان گفت: ۵۷۶ کلاس درس در قالب ۱۶۰ مدرسه مهر امسال در خوزستان به بهره برداری می‌رسد. به گزارش نخبگان و به نقل از استانداری خوزستان، غلامرضا شریعتی اظهار کرد: همچنین تا پایان امسال نیز ۵۶۰ کلاس درس در قالب ۱۳۰ مدرسه به بهره برداری خواهند رسید. وی افزود: بر اساس برنامه ریزی انجام […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

استاندار خوزستان گفت: ۵۷۶ کلاس درس در قالب ۱۶۰ مدرسه مهر امسال در خوزستان به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش نخبگان و به نقل از استانداری خوزستان، غلامرضا شریعتی اظهار کرد: همچنین تا پایان امسال نیز ۵۶۰ کلاس درس در قالب ۱۳۰ مدرسه به بهره برداری خواهند رسید.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی انجام شده تا پایان امسال باید مدارس کانکسی در خوزستان برچیده و کلاس های کانکسی به کلاس ثابت تبدیل شوند.

شریعتی گفت: برای برچیدن کلاس های کانکسی و افزایش ساخت مدرسه در خوزستان با پیگیری انجام شده، اعتبارات اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان از ۷۳۰ میلیارد ریال در سال گذشته به یک هزار و ۴۵۰ میلیارد ریال در امسال افزایش یافته است.

وی با اشاره به پروژه اجتماعی جذب کودکان بازمانده از تحصیل در خوزستان بیان کرد: هیچ دانش آموزی نباید به دلیل فقر از تحصیل باز بماند.

وی گفت: بورس تحصیلی برای دانش آموزان بازمانده از تحصیل که جذب می شوند در نظر گرفته شود.

استاندار خوزستان با اشاره به جذب یک هزار و ۱۳۰ دانش آموز بازمانده از تحصیل در سال گذشته بیان کرد: اشکالات طرح را باید رصد، و نواقص و کمبودهای این طرح را برطرف کنیم.

شریعتی با اشاره به اینکه مسئولان متعهد به ایجاد فضای آموزشی برای دانش آموزان هستند، گفت: شاید نبود فضای آموزشی مناسب یکی از دلایل بازماندگی و یا ترک تحصیل دانش آموزان باشد به همین منظور باید مدارس کانکسی خوزستان برچیده و عدالت آموزشی برقرار شود.

استاندار خوزستان با تاکید بر توجه هر چه بیشتر به دوره پیش دبستانی افزود: توسعه و تقویت این پایه از بازماندگی تحصیلی کودکان بسیار تاثیر گذار است.

وی ادامه داد: آمار دانش آموزان ۲ زبانه و حاشیه نشین در خوزستان زیاد است و دوره پیش دبستانی دانش آموز را برای ورود به مدرسه آماده می کند و فرمانداران برای آماده سازی شهرستان ها برای آغاز سال تحصیلی جدید ورود کنند.

شریعتی درباره مدارس دخترانه نیز گفت: مدارس دخترانه نیاز به توجه ویژه دارند و هنگام توزیع امکانات و اعتبارات در حوزه آموزش، باید مدارس دخترانه در اولویت باشند.

استاندار خوزستان همچنین با اشاره به کمبود معلم درخوزستان برای سال تحصیلی جدید بیان کرد: در دیداری که با وزیر آموزش و پرورش داشتم قول مساعد دادند که مشکل کمبود معلم را در خوزستان برطرف کنند اما هنوز اقدامی از سوی وزارت انجام نگرفته است؛ نیاز است که مجوز جذب معلم در خوزستان ابلاغ شود تا با کمبود معلم بر سر کلاس درس روبه رو نشویم.

وی با اشاره به نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی گفت:تمامی دستگاه ها باید در خدمت آموزش و پرورش باشند و فضا و مدارس را برای آغاز سال تحصیلی جدید فراهم کنند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار