تشریح برنامه های شهرداری اهواز در استقبال از مهر 

تاریخ انتشار: دوشنبه 29 مرداد 1397 | 18:46 ب.ظ
تشریح برنامه های شهرداری اهواز در استقبال از مهر  زمان مطالعه: < 1 دقیقه      شهردار اهواز در شورای آموزش و پرورش استان خوزستان برنامه های سازمان خود را به مناسبت فرا رسیدن سال جدید تحصیلی تشریح کرد. به گزارش نخبگان، در این جلسه که با حضور شریعتی استاندار خوزستان، تقی زاده مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان، معاونین استانداری و مدیران استانی و شهری تشکیل شد، منصور کتانباف […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

     شهردار اهواز در شورای آموزش و پرورش استان خوزستان برنامه های سازمان خود را به مناسبت فرا رسیدن سال جدید تحصیلی تشریح کرد.

به گزارش نخبگان، در این جلسه که با حضور شریعتی استاندار خوزستان، تقی زاده مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان، معاونین استانداری و مدیران استانی و شهری تشکیل شد، منصور کتانباف اذعان کرد: شهرداری اهواز همچون سال های گذشته، جهت استقبال از مهر در کنار ارگان های مسئول خواهد بود.

شهردار اهواز ادامه داد: به این منظور رییس سازمان فرهنگی اجتماعی به عنوان رییس ستاد استقبال از مهر معرفی شد و به مدیران مناطق نیز احکام مربوطه به عنوان مسئول ستاد در منطقه ابلاغ شد.

این مقام مسئول، ضمن تشریح اقدامات ستاد استقبال از مهر در حوزه های مختلف گفت: در حوزه ترافیک اقداماتی نظیر ساماندهی سرویس مدارس، افزودن اتوبوس های تازه خریداری شده و نیز تعمیر شده به ناوگان حمل و نقل شهری و…، در زمینه زیباسازی، نقاشی دیواری مدارس تحت پوشش طرح استقبال از مهر، نصب پرچم و…، در زمینه حوزه خدمات شهری تمیزکاری، رنگ آمیزی جداول، بهسازی فضای سبز و…، در زمینه عمرانی آسفالت و بهسازی پیاده رو خیابان های اطراف مدارس و….انجام می شود.

کتانباف افزود: همچنین سازمان فرهنگی با اجرای ویژه برنامه های فرهنگی و برنامه های دیگر اداره کل ارتباطات و امور بین الملل با فضاسازی محیطی در سطح شهر و…تلاش دارند که در شروع هر چه با شکوه تر ایام استقبال از مهر نقش به سزایی داشته باشند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار