شهروندان اهوازی پرشورتر از گذشته عید سعید غدیر را جشن خواهند گرفت

تاریخ انتشار: یکشنبه 28 مرداد 1397 | 22:43 ب.ظ
شهروندان اهوازی پرشورتر از گذشته عید سعید غدیر را جشن خواهند گرفت زمان مطالعه: < 1 دقیقه به گزارش نخبگان و به نقل از  امور ارتباطات احمد سراج معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی از آمادگی آن معاونت برای برگزاری جشن های عید سعید غدیر در اهواز خبر داد. سراج گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته بیش از ۵۰ جشن و سامانه نشاط در بوستان ها و پارک های […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش نخبگان و به نقل از  امور ارتباطات احمد سراج معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی از آمادگی آن معاونت برای برگزاری جشن های عید سعید غدیر در اهواز خبر داد.

سراج گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته بیش از ۵۰ جشن و سامانه نشاط در بوستان ها و پارک های سطح شهر برگزار خواهد شد.

وی افزود: همچنین مناطق هشتگانه شهرداری اهواز جهت اجرای نور افشانی های گسترده در شب عید سعید غدیر و آذین بندی خیابان ها و محلات متناوب با دهه ولایت آماده هستند.

سراج در خصوص دیگر برنامه های ولایت اظهار کرد: همایش بزرگ ولایت و هم چنین مسابقات کتابخوانی با اهدای جوایز نفیس و شب شعر علوی با حضور شعرای جوان از جمله برنامه های ویژه دهه ولایت خواهد بود.

این مقام مسئول از مشارکت معاونت فرهنگی شهرداری اهواز در برگزاری این جشنواره تولیدات دیجیتال با موضوع غدیر خبر داد و بیان داشت: تا کنون بیش از ۳۰۰ اثر دیجیتالی به دبیر خانه جشنواره ارسال شده است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار