سید امیر حمزه موسوی” : ? سالهایی که نامردی سیاسی بر مردانگی و اصالت فکری ارجحیت یافت

تاریخ انتشار: یکشنبه 28 مرداد 1397 | 19:48 ب.ظ
سید امیر حمزه موسوی” : ? سالهایی که نامردی سیاسی بر مردانگی و اصالت فکری ارجحیت یافت زمان مطالعه: ۲ دقیقه “سید امیر حمزه موسوی” : ? سالهایی که نامردی سیاسی بر مردانگی و اصالت فکری ارجحیت یافت! ◻️نخبگان: استان در دست نامادریست، این روزها سپری خواهند شد و تاریخ قضاوت خواهد کرد! سید امیرحمزه موسوی، دبیر حزب اعتدال و توسعه خوزستان و از اعضای ارشد ستاد تبلیغاتی دکتر روحانی در انتخاباتهای ریاست جمهوری سالهای ٩٢ […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

“سید امیر حمزه موسوی” :
? سالهایی که نامردی سیاسی بر مردانگی و اصالت فکری ارجحیت یافت!

◻️نخبگان: استان در دست نامادریست، این روزها سپری خواهند شد و تاریخ قضاوت خواهد کرد!

سید امیرحمزه موسوی، دبیر حزب اعتدال و توسعه خوزستان و از اعضای ارشد ستاد تبلیغاتی دکتر روحانی در انتخاباتهای ریاست جمهوری سالهای ٩٢ و ٩۶ در استان در نامه سرگشاده ای خطاب به فعالین سیاسی جوان حامی دولت تدبیر و امید در خوزستان و سایر جوانان اصلاح طلب و اعتدال گرای استان نوشت:

متاسف هستم که اذعان بدارم که هم اکنون استان مظلوم ما اسیر در دست نامادریست، نامادری که دلش برای پیشرفت و توسعه خوزستان نمی سوزد و برای چند ماهی بیشتر ماندن در مسند قدرت، تمامی چهارچوبها و قواعد اصلاحات و اعتدال را زیرپا می گذارد تا آینده جوانان رعنای این تفکر در خوزستان فدای کادر سازی مخالفین دولت شوند!

سید امیر حمزه موسوی در نامه خود آورده است: از سال ٩٢ تاکنون جوانان بسیاری با هزاران آرمان و آرزو برای روی کار آمدن دولت تدبیر و امید در خوزستان تلاش کردند و از جان مایه گذاشتند تا خطر از بیخ گوش کشور بگذرد و در سال ٩۶ نیز با تمام وجود کوشیدند تا نهال اعتدال در استان قوت یابد
اما در کمال تاسف شاهد استیلای نامادری بر خوزستان طی چند سال گذشته شدند، استان بدست نااهلان سیاسی افتاد تا به بدترین شکل ممکن پاسخ زحمات جوانان اصلاح طلب و اعتدال گرای خوزستانی داده شود و این نامادریها، حامیان راستین راه خاتمی و روحانی را بپای حلقه های پیرامون خود ذبح سیاسی کنند و با رشد دادن کوتوله های اطراف خود، و سپردن پی در پی مناصب کلان مدیریتی به این کوتاه قامتان فرصت طلب که حضور در این سمتها را در خواب هم نمی دیدند، عیان ترین ظلم ممکن را به جوانان نخبه، تحصیلکرده و از همه مهتر پاکدست اصلاحات و اعتدال به انجام برسانند.

به جرات آیندگان چند سال گذشته را لکه سیاه و ننگینی در تاریخ استان خوزستان بشمار خواهند آورد!

سالهایی که ارزشمندترین جوانان استان فدای رانت خوارترین دلالهای سیاسی و انتخاباتی شدند!
سالهایی که تحصیلکرده ترین جوانان به پای کوتوله های سیاسی لمپن مأب ذبح شدند!

سالهایی که نامادریها با بلیط اعتدال و اصلاحات بر قطار تدبیر و امید سوار شدند ولی همه واگنها را به مقصد مخالفین دولت راهی کردند!

سالهایی که نامردی سیاسی بر مردانگی و اصالت فکری ارجحیت یافت!

سالهایی که فرصت طلبی تبدیل به فضیلت شد و پایمردی به مسلخ رفت!

سالهایی که طی آن نامادریها، نمک اصلاحات را خوردند و نانش را بر سفره اصولگرایان چیدند!

آری در این سالها سره و ناسره بخوبی از هم تمیز داده شد و چنان نقاب از چهره برخی اصلاح طلبان دروغین برافتاد که آیندگان براحتی در محکمه تاریخ، قضاوتی بی رحمانه نسبت به آنان روا خواهند داشت.

اما خطاب امروز من نه بانامادریهاست که استانم را به چنین قهقرایی سیاسی رهسپار ساختند، بلکه خطابم با جوانانیست که شاهد و ناظر همه این نامردمیها بودند و هستند.

آری جوانان عزیز اصلاح طلب و اعتدال گرای خوزستانم، این روزها بسرعت برق و باد سپری می شوند و شک نکنید که مجددا استان به دلسوزان واقعی اش سپرده خواهد شد، با مرور فجایع خسران باری که در این چند سال بر استانمان گذشت هرگز ناامید نشوید، چون:
پرنده مردنیست، پرواز را بخاطر بسپارید!

والسلام علی من اتبع الهدی

♦️سید امیر حمزه موسوی||مردادماه نود و هفت

? @Nokhbeganmis

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار