کتانباف: توسعه خدمات رسانی به مردم و افزایش سرانه های خدماتی مهم ترین اولویت ماست

تاریخ انتشار: جمعه 26 مرداد 1397 | 01:01 ق.ظ
کتانباف: توسعه خدمات رسانی به مردم و افزایش سرانه های خدماتی مهم ترین اولویت ماست زمان مطالعه: ۲ دقیقه منصور کتانباف شهردار اهواز به همراه علی ساری نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای اسلامی شهر اهواز و مدیر منطقه ۸ از کوی مهدیس بازدید کرد. به گزارش نخبگان و به نقل از اداره امور ارتباطات شهرداری منطقه۸ در پی برنامه ریزی های صورت گرفته در جهت ارائه خدمات به محلات کم […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

منصور کتانباف شهردار اهواز به همراه علی ساری نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای اسلامی شهر اهواز و مدیر منطقه ۸ از کوی مهدیس بازدید کرد.

به گزارش نخبگان و به نقل از اداره امور ارتباطات شهرداری منطقه۸ در پی برنامه ریزی های صورت گرفته در جهت ارائه خدمات به محلات کم برخوردار کتانباف شهردار اهواز به همراه ساری نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از اعضا شورای اسلامی شهر از چندین خیابان در حال آسفالت از خیابانهای آزاده و انتظام کوی مهدیس بازدید کرد.
کتانباف در بازدید از کوی مهدیس اظهار کرد: کوی مهدیس حدود ۹ ماه پیش از شهرداری کوت عبدالله به شهرداری اهواز الحاق شده است و این در حالی است که حدود ۱۳ هزار پلاک که توسط ۸۵ تعاونی ساخته شده با وضعیت نابهنجار بهداشتی و خدماتی و دهها زیرساخت انجام نشده مواجه هستند .
وی گفت: توسعه خدمات‌رسانی به مردم و افزایش سرانه‌های خدماتی از مهمترین اولویت‌هایی است که باید به آن توجه ویژه و اساسی شود درهمین راستا یکی از مهمترین برنامه‌های اولویت‌دار ما توسعه خدمات در مناطق کم برخوردار است تا ساکنان این مناطق نیز از خدمات یکسانی بهره‌مند شوند.
کتانباف تصریح کرد : حدود ۱۰۰ میلیارد تومان پروژه برای شهرداری تعریف شد که ۵۳ میلیارد تومان قرارداد دارد و مابقی نیز در مراحل مقدماتی هستند که این مبلغ بدون احتساب تعدیل و جهش ناگهانی قیمت در ماههای اخیر بوده است، این در حالی است که از مهدیس حدود ۳۰ میلیون تومان هم درآمد نداشته ایم.
کتانباف در ادامه سخنان خود با اشاره به پروژه‌ها و برنامه های در دست اقدام در کوی مهدیس افزود: تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه‌ها و برنامه ها در اولویت کاری شهرداری قرار دارد.

در ادامه ذبیح اله خدامرادی مدیر منطقه ۸ عنوان کرد: رویکرد شهرداری منطقه ۸ در توجه به مناطق کم‌برخوردار شتاب قابل توجهی به خود گرفته است و با پروژه‌ها و برنامه هایی که در دستور کار قرار دارد آینده بسیاری خوبی برای کوی مهدیس پیش‌بینی می‌کنیم که البته این امر نیازمند تعامل همه سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی می باشد .
وی با اشاره به برنامه ها و طرح های عمرانی، خدماتی این شهرداری در پاسخگویی به نیازها و مطالبات شهروندان افزود: پس از اتمام زیر ساخت ها توسط دیگر دستگاه ها ی اجرایی عملیات آسفالت خیابانهای کوی مهدیس انجام می شود .
خدامرادی با اشاره به اینکه هم اکنون عملیات آسفالت در خیابانهای آزاده و انتظام در حال انجام است، گفت: امیدواریم پس از اتمام عملیات آسفالت منازل آزادگان و نیروی انتظامی عملیات آسفالت منازل نورد لوله سازی، شرکت نفت، سپنتا، فرهنگیان۲، جانبازان تا پایان سال ۹۷ اجرا شود .

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار