تمرین جمع آوری و پاکسازی آلودگی نفتی دربندر خرمشهر برگزار شد

تاریخ انتشار: پنجشنبه 28 تیر 1397 | 08:18 ق.ظ
تمرین جمع آوری و پاکسازی آلودگی نفتی دربندر خرمشهر برگزار شد زمان مطالعه: < 1 دقیقه معاون دریایی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: تمرین جمع آوری و پاکسازی و مقابله با آلودگی نفتی در بندر و دریانوردی خرمشهر برگزار شد. به گزارش نخبگان مهدی فراهانی چهارشنبه در گفت وگویی اظهار داشت: این مانور با هدف ارزیابی عملکرد، افزایش سطح آمادگی و توانمندی و دستیابی به هماهنگی تیم مقابله با […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

معاون دریایی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: تمرین جمع آوری و پاکسازی و مقابله با آلودگی نفتی در بندر و دریانوردی خرمشهر برگزار شد.

به گزارش نخبگان مهدی فراهانی چهارشنبه در گفت وگویی اظهار داشت: این مانور با هدف ارزیابی عملکرد، افزایش سطح آمادگی و توانمندی و دستیابی به هماهنگی تیم مقابله با آلودگی بندرخرمشهر در شرایط اضطرار و همچنین ارزیابی آماده به کار تجهیزات اجرا شد.
وی با اشاره به نحوه برگزاری این تمرین گفت: پس از اعلام شرایط اضطرار به مرکز جستجو و نجات فرعی مبنی بر وقوع آلودگی نفتی بین شناورهای مستقر در اسکله امور دریایی، تیم ارزیاب به موقعیت اعزام می شود.
وی اظهار داشت: پس از تأیید آلودگی و ارزیابی حجم و امکانات مورد نیاز برای مهار و جمع آوری آن، تیم مقابله با آلودگی به محل اعزام می شود.
معاون دریایی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر ادامه داد: پس از آن محدوده عملیات توسط فنس بوم مهار و آلودگی توسط اسکیمر جمع آوری خواهد شد.
فراهانی بیان کرد: در تمرین مقابله، جمع آوری و پاکسازی آلودگی نفتی یک فروند یدک کش و سه فروند قایق مورد استفاده قرار گرفت، اجرای این تمرین با هدف ارتقای سطح آمادگی تیم مقابله با آلودگی را از ویژگی مهم این تمرین عنوان کرد./ ایرنا

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار