خدام حرم رضوی به دیدار خانواده های شهدای خوزستان رفتند

تاریخ انتشار: پنجشنبه 28 تیر 1397 | 13:07 ب.ظ
خدام حرم رضوی به دیدار خانواده های شهدای خوزستان رفتند زمان مطالعه: ۲ دقیقه کاروان خدام حرم رضوی به مناسبت هفته کرامت روز چهارشنبه به دیدار جمعی از خانواده های شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم ، جانبازان و آزادگان خوزستانی در اهواز رفتند. به گزارش نخبگان در این آیین که در فضایی مملو از عشق و ارادت به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) برگزار شد خانواده های شهدا […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

کاروان خدام حرم رضوی به مناسبت هفته کرامت روز چهارشنبه به دیدار جمعی از خانواده های شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم ، جانبازان و آزادگان خوزستانی در اهواز رفتند.

به گزارش نخبگان در این آیین که در فضایی مملو از عشق و ارادت به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) برگزار شد خانواده های شهدا و جانبازان بیرق مقدس حرم مطهر امام رضا (ع) را در آغوش گرفتند و با اشک محبت و دلدادگی ، حاجات خود را از آن رئوف با قلبی مملو از اخلاص بیان کردند.
خدام حرم امام رضا(ع) نیز حضور در بین خانواده های شهدای و جانبازان خوزستانی به عنوان اسوه های صبر و شکیبابی را افتخاری ماندگار برای خود عنوان کردند.
کاروان خدام حریم رضوی با عنوان زیرسایه خورشید در قالب ۲۲ نفر از خادمان حرم امام هشتم روز شنبه ۲۳ تیر همزمان با ولادت باسعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومیه (س) در میان استقبال بی نظیر مردم ولایت مدار ، انقلابی و خونگرم استان خوزستان وارد اهواز شدند.
این کاروان به مدت ۱۰ روز (۲۳ تیر تا سوم مرداد) در دهه کرامت و حضور در استان خوزستان به ۲۷شهرستان استان سفر کرده و بیرق و پیام مهر و محبت و دوستی امام رئوف را به مردم استان خوزستان ابلاغ خواهند کرد.
برنامه‌های معنوی دهه کرامت برای یازدهمین سال متوالی از سوی آستان قدس رضوی با هدف تعمیق معنویت در جامعه، زیارت از راه دور و تبرک به بیر‌ق‌های متبرک به ضریح امام رضا (ع) همزمان در خوزستان و دیگر استان‌های کشور برگزار می‌شود.
کاروان خدام حرم رضوی ضمن حضور در بیمارستان ها ، آسایشگاه‌های جانبازان، معلولان بهزیستی ، زندان ها ، مراکز اصلاح و تربیت ، با علما ، مسئولان و جمعی از شخصیت های اجتماعی استان نیز دیدار خواهند کرد.
همزمان با حضور ۱۰روزه کاروان خدام حرم رضوی در استان خوزستان برنامه های متنوع فرهنگی ، مذهبی و بانشاط با حضور مردم ولایت مدار خوزستان برگزار خواهد شد.
برنامه فرهنگی مذهبی دهه کرامت که همزمان با ولادت حضرت معصومه (س)شروع و تا ولادت حضرت امام رضا(ع)ادامه می یابد در بیش از ۴۰کشور جهان نیز برگزار می شود./ ایرنا

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار