ورزشکار گتوندی مدال طلای آسیا را بدست آورد

تاریخ انتشار: پنجشنبه 28 تیر 1397 | 12:47 ب.ظ
ورزشکار گتوندی مدال طلای آسیا را بدست آورد زمان مطالعه: < 1 دقیقه امین میرزازاده کشتی گیر جوان خوزستانی از شهرستان گتوند به مقام قهرمانی و مدال طلای رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان آسیا دست یافت. به گزارش نخبگان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گتوند روز چهارشنبه در گفت و گویی گفت: در این دوره از رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در شهر دهلی نو […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

امین میرزازاده کشتی گیر جوان خوزستانی از شهرستان گتوند به مقام قهرمانی و مدال طلای رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان آسیا دست یافت.

به گزارش نخبگان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گتوند روز چهارشنبه در گفت و گویی گفت: در این دوره از رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در شهر دهلی نو کشور هندوستان ورزشکار گتوندی به عنوان پدیده کشتی ایران در وزن ۱۳۰ کیلوگرم به مدال طلا دست یافت.

بهزاد جعفرزاده افزود: میرزازاده پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با ساونکوف از قزاقستان روبرو شد و حریف خود را با حساب ۲بریک شکست داد و به مرحله نیمه نهایی رسید.
وی افزود:این نخبه کشتی خوزستان در مرحله نیمه نهایی لیانگ از چین را با نتیجه هشت بر صفر شکست داد و فینالیست شد.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گتوند ادامه داد: کشتی گیر جوان خوزستانی در دیدار نهایی نیز با نتیجه ۲ بر یک آریان پانوار از هند را مغلوب کرد و به مدال طلای این رقابت ها دست یافت.
به گزارش نخبگان  این کشتی گیر نخبه گتوندی عضو تیم ملی کشتی پیش از این نیز مقام قهرمانی و مقام سوم کشتی فرنگی جهان و مقام پهلوانی کشور در سال ۹۳ را بدست آورد./ ایرنا

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار