فکری: با رفتنم به نفت‌مسجدسلیمان بیشتر کمک می‌کنم

تاریخ انتشار: سه شنبه 8 خرداد 1397 | 11:50 ق.ظ
فکری: با رفتنم به نفت‌مسجدسلیمان بیشتر کمک می‌کنم زمان مطالعه: ۲ دقیقه محمود فکری با بیان این‌که فکر می‌کنم با رفتنم به نفت مسجدسلیمان بیشتر کمک خواهم کرد، گفت: زمان در حال از دست رفتن است و شاید با رفتن من مسوولان به این فکر بیفتند که منابع مالی باشگاه را تامین کنند. به گزارش نخبگان محمود فکری در گفت و گویی، درخصوص جلسه روز گذشته با مدیرعامل […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

محمود فکری با بیان این‌که فکر می‌کنم با رفتنم به نفت مسجدسلیمان بیشتر کمک خواهم کرد، گفت: زمان در حال از دست رفتن است و شاید با رفتن من مسوولان به این فکر بیفتند که منابع مالی باشگاه را تامین کنند.

به گزارش نخبگان محمود فکری در گفت و گویی، درخصوص جلسه روز گذشته با مدیرعامل باشگاه نفت‌مسجدسلیمان برای ادامه همکاری با این باشگاه، اظهارکرد: در این جلسه درباره مسایل مختلفی صحبت شد و من هم به باشگاه برنامه دادم. در حال حاضر آن چه برای دو طرف جای نگرانی دارد، مسایل مالی و چگونگی تامین آن است. به هر حال باید اسپانسر و بودجه مشخص شود تا براساس آن بتوان در خصوص مسایلی از جمله جذب بازیکن و چگونگی تمرینات اقدام کرد.

وی بیان کرد: در باشگاه نفت مسجدسلیمان مشکلات مالی وجود دارد و ما هم زمان زیادی نداریم؛ باید کارها برای پیدا کردن اسپانسر هر چه سریع تر انجام شود تا از تیم های دیگر عقب نمانیم، زیرا همان طور که می دانید خیلی از تیم ها کار خود را برای فصل هجدهم آغاز کرده اند. به هر حال من و باشگاه علاقه مند به ادامه همکاری هستیم ولی بزرگترین مشکل که خود مسوولان باشگاه نیز نگران آن هستند، مسایل مالی است.

فکری در پاسخ به این سوال که به نظر می رسد شما در فصل آینده لیگ برتر نیز سرمربی نفت‌مسجدسلیمان خواهید بود؟ گفت: برخی مواقع باید با رفتن به یک مجموعه کمک کرد؛ کمک من هم به تیمی که دو فصل در کنار آن بودم و همراه با آن نیز به لیگ برتر صعود کردم، این است که به نظرم بروم بهتر است زیرا شاید با رفتن من مسوولان به این فکر بیفتند که منابع مالی باشگاه را  تامین کنند.

وی عنوان کرد: در هر صورت اگر منابع مالی باشگاه مشخص نباشد اگر بهترین مربیان هم هدایت تیم را بپذیرند، نمی توانند نتیجه بگیرند زیرا نفت مثل سایر تیم‌های لیگ برتری که شاکله آن سال‌ها است شکل گرفته، نیست.

فکری در پایان گفت:  به هر حال من فکر می کنم با رفتنم بیشتر به نفت مسجدسلیمان کمک خواهم کرد و امیدوارم مسوولان واقعا به فکر این تیم باشند و از این سهمیه استان خوزستان نیز دفاع کنند. تنها دلخوشی مردم مسجدسلیمان همین تیم نفت است و امیدوارم مسوولان تمام تلاش خود را برای حفظ این تیم به کار بگیرند./ ایسنا

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار