مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان خبرداد:

توزیع مرغ، تخم‌مرغ و گوشت قرمز منجمد در قالب طرح ضیافت

تاریخ انتشار: جمعه 4 خرداد 1397 | 14:59 ب.ظ
توزیع مرغ، تخم‌مرغ و گوشت قرمز منجمد در قالب طرح ضیافت زمان مطالعه: < 1 دقیقه مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان گفت: توزیع مرغ، تخم‌مرغ و گوشت قرمز منجمد با نرخ مصوب وِیژه طرح ضیافت ماه مبارک رمضان از سه روز از آغاز این ماه، آغاز شده و تا آخر ماه رمضان ادامه دارد. به گزارش نخبگان هادی سلامات در گفت‌وگویی، اظهار کرد: به مناسبت ایام مبارک ماه رمضان توزیع […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان گفت: توزیع مرغ، تخم‌مرغ و گوشت قرمز منجمد با نرخ مصوب وِیژه طرح ضیافت ماه مبارک رمضان از سه روز از آغاز این ماه، آغاز شده و تا آخر ماه رمضان ادامه دارد.

به گزارش نخبگان هادی سلامات در گفت‌وگویی، اظهار کرد: به مناسبت ایام مبارک ماه رمضان توزیع مرغ، تخم‌مرغ و گوشت قرمز منجمد با نرخ مصوب وِیژه طرح ضیافت، از سه روز قبل از فرارسیدن این ماه توسط شرکت پشتیبانی امور دام استان آغاز شده است و توزیع تا آخر ماه ادامه دارد.

وی با اشاره به این‌که توزیع این کالاهای مصرفی هم‌اکنون در حال انجام است، افزود: بر اساس معرفی‌نامه‌هایی که از سوی سازمان جهاد کشاورزی، سازمان صنعت و معدن و اتحادیه صنفی مرغ‌فروشان و ستاد تنظیم بازار به ما ارایه می‌شود، توزیع را انجام و به متقاضیان موردنظر حواله می‌دهیم تا محصول موردنظر خود را تحویل بگیرند.

سلامات با اشاره به کیفیت مطلوب اقلام غذایی در حال عرضه توسط شرکت پشتیبانی در طرح ضیافت ماه رمضان امسال گفت: قیمت هر کیلوگرم مرغ منجمد برای مصرف کننده ۶۲۰۰ تومان، گوشت قرمز وارداتی ۲۳ هزار تومان و هر شانه تخم مرغ ۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان تعیین شده است.

وی با بیان سهمیه امسال خوزستان در بحث اقلام غذایی ماه رمضان ۱۸۰۰ تن مرغ، ۸۰ تن گوشت قرمز و ۷۰ تن تخم مرغ است، عنوان کرد: این سهمیه جذب شده و در سردخانه های استان موجود است و سهمیه در حد نیاز و حتی بیش از نیاز استان است بنابراین هر چقدر که نیاز و تقاضا باشد قادر به تامین آن هستیم./ ایسنا

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار