زمان برگزاری جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر تغییر کرد

تاریخ انتشار: شنبه 1 اردیبهشت 1397 | 14:54 ب.ظ
زمان برگزاری جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر تغییر کرد زمان مطالعه: < 1 دقیقه ستاد برگزاری بیست و یکمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر در اطلاعیه ای اعلام کرد زمان برگزاری این جشنواره تغییر کرده و این رویداد فرهنگی از ۲۲ مرداد ماه جاری بمدت چهار روز برگزار می شود. به گزارش نخبگان،  روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند پنجشنبه در اطلاعیه ای اعلام […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

ستاد برگزاری بیست و یکمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر در اطلاعیه ای اعلام کرد زمان برگزاری این جشنواره تغییر کرده و این رویداد فرهنگی از ۲۲ مرداد ماه جاری بمدت چهار روز برگزار می شود.

به گزارش نخبگان،  روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند پنجشنبه در اطلاعیه ای اعلام کرد : با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان و تاریخ برگزاری جشنواره بین المللی فیلم کوتاه دفاع مقدس تاریخ برگزاری جشنواره تئاتر مقاومت سالروز فتح خرمشهر از سوم خرداد به ۲۲ مردادماه سالجاری تغییر یافت.
در این اطلاعیه آمده است:ستاد برگزاری بیست و یکمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر با توجه به توسعه، تجهیز و بهسازی فضاهای فرهنگی این جشنواره تصمیم گرفته تا جشنوراه ملی تئاتر خرمشهر به مدت چهار روز در خرمشهر برگزار نماید.
در این اطلاعیه نوشته شده است:نتایج هیئت بازخوانی جشنواره پنجم اردیبهشت ماه جاری اعلام و گروه های نمایشی می توانند جهت حضوری پررنگ تر تا زمان برگزاری جشنواره تمرینات خود را ادامه دهند./ ایرنا

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار