برای دومین روز پیاپی

باد شدید و باران سیل‌آسا خوزستان را فراگرفت

تاریخ انتشار: شنبه 25 فروردین 1397 | 02:54 ق.ظ
باد شدید و باران سیل‌آسا خوزستان را فراگرفت زمان مطالعه: < 1 دقیقه موج جدید باران سیل‌آسا و وزش باد شدید از ساعتی قبل اهواز و سایر شهرهای خوزستان را فرا گرفت و باعث بروز ترافیک سنگین در برخی از معابر شد. به گزارش نخبگان، موج جدید رگبار باران و وزش باد شدید از ساعتی قبل اهواز و سایر شهرهای خوزستان را فرا گرفت و موجب بروز ترافیک […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

موج جدید باران سیل‌آسا و وزش باد شدید از ساعتی قبل اهواز و سایر شهرهای خوزستان را فرا گرفت و باعث بروز ترافیک سنگین در برخی از معابر شد.

به گزارش نخبگان، موج جدید رگبار باران و وزش باد شدید از ساعتی قبل اهواز و سایر شهرهای خوزستان را فرا گرفت و موجب بروز ترافیک سنگین در برخی از معابر شد.

 بنا بر اعلام جمعیت هلال‌احمر خوزستان، وزش باد و رگبار شدید باران که از روز گذشته آغاز شده است،  سبب وارد شدن خسارت به شبکه برق و شکستگی شاخه‌های درختان در مناطق مختلف شده است.

همچنین روز گذشته بارش‌ باران موجب آبگرفتگی معابر و سیلاب شده بود و در حال حاضر نیز شدت باران به حدی است که احتمال تکرار وقوع سیلاب بسیار زیاد است.

شرکت توزیع برق اهواز نیز اعلام کرد که بر اثر باد و باران شدید روز گذشته، ۷۵ پایه برق در روستاهای اطراف اهواز سقوط کرد.

بررسی نقشه‌های هواشناسی از آغاز موج بعدی بارش‌ها از روز شنبه خبر می‌دهد که تا اواخر روز سه شنبه هفته آینده و با شدت و ضعف در خوزستان مستقر خواهد بود./ فارس

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار