اصلاح و بازسازی هفت پروژه آبفا اهواز آغاز شد

تاریخ انتشار: شنبه 25 فروردین 1397 | 01:56 ق.ظ
اصلاح و بازسازی هفت پروژه آبفا اهواز آغاز شد زمان مطالعه: ۲ دقیقه کار اصلاح و بازسازی هفت پروژه شبکه توزیع آب و فاضلاب اهواز روز جمعه با حضور استاندار و جمعی از مسئولان آغاز شد. به گزارش نخبگان ، اصلاح شبکه توزیع آب بخشی از منطقه سخیریه و یوسفی با ۱۲۲ میلیارد ریال، آغاز اصلاح بخشی از شبکه توزیع آب منطقه حصیرآباد با ۱۶ میلیارد ریال، اصلاح […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

کار اصلاح و بازسازی هفت پروژه شبکه توزیع آب و فاضلاب اهواز روز جمعه با حضور استاندار و جمعی از مسئولان آغاز شد.

به گزارش نخبگان ، اصلاح شبکه توزیع آب بخشی از منطقه سخیریه و یوسفی با ۱۲۲ میلیارد ریال، آغاز
اصلاح بخشی از شبکه توزیع آب منطقه حصیرآباد با ۱۶ میلیارد ریال، اصلاح شبکه توزیع آب منطقه کوی علوی با اعتبار بیش از ۱۱۹ میلیارد ریال، آغاز عملیات اجرایی پروژه اصلاح شبکه توزیع بخشی از منطقه کمپلو با ۱۰۱ میلیارد ریال، و آغاز عملیات اجرایی شبکه جمع آوری مرکز شهر اهواز با ۵۵ میلیارد ریال از پروژه هایی بود که اجرایی شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز در حاشیه آیین آغاز عملیات اجرایی شبکه جمع آوری فاضلاب مرکز شهر اهواز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد:این پروژه ها از محل اعتبارات تخصیصی دولت به خوزستان اجرا می شود.
فردوس کریمی افزود: با عملیاتی شدن این پروژه ها سطح کیفی آب در اهواز ارتقا می یابد و شاهد کاهش افت فشار آب خواهیم بود ضمن اینکه مشکل فاضلاب این مناطق برطرف می شود.
وی ادامه داد: اصلاح شبکه فاضلاب مناطق کوی علوی، کمپلو جنوبی، باغ شیخ، سخیریه و کوی طلاب اهواز ۸۲ کیلومتر طول دارد.
وی در ادامه درخصوص تلاقی فاضلاب و آب شرب در برخی از نقاط شهر اهواز گفت: بارها درخصوص انشعابات غیرمجاز آب و فاضلاب تذکر داده شده زیرا در این حالت ما هیچ نظارتی بر آن نداریم.
کریمی افزود: در صورت بی توجهی و تلاقی آب و فاضلاب شاهد بروز مشکل خواهیم بود از این رو از تمام شهروندان درخواست می شود برای گرفتن اشتراک به اداره آب و فاضلاب مراجعه کنند.
وی خاطر نشان کرد: در برخی نقاط شهر اهواز که شاهد تلاقی آب و فاضلاب بودیم کار اصلاح انجام شده ضمن آنکه اداره آب و فاضلاب دارای یک آزمایشگاه مجهز است که بر کیفیت آب شرب نظارت کامل دارد./ ایرنا

برچسب‌ها: ,
آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار