دکتر موسوی: حقوق شهروندان اولویت اصلی شهرداران مناطق باشد

پاسخگویی دکتر سیدخلف موسوی در پیشخوان منطقه یک

تاریخ انتشار: سه شنبه 26 بهمن 1395 | 20:30 ب.ظ
پاسخگویی دکتر سیدخلف موسوی در پیشخوان منطقه یک زمان مطالعه: ۲ دقیقه نخبگان: سید خلف موسوی شهردار اهواز ضمن بازدید از بخش های مختلف خدمت رسان در منطقه یک شهرداری اهواز در محل پیشخوان این منطقه حاضر و به مراجعان رسیدگی کرد. شهردار اهواز با تاکید بر وجود دو مولفه مهم سرعت و دقت در انجام امور شهروندان گفت: همه ارکان فعال در مدیریت شهری از بالاترین […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

نخبگان: سید خلف موسوی شهردار اهواز ضمن بازدید از بخش های مختلف خدمت رسان در منطقه یک شهرداری اهواز در محل پیشخوان این منطقه حاضر و به مراجعان رسیدگی کرد.

شهردار اهواز با تاکید بر وجود دو مولفه مهم سرعت و دقت در انجام امور شهروندان گفت: همه ارکان فعال در مدیریت شهری از بالاترین رده تا آخرین مراتب می بایست پاسخگوی شهروندان باشند و این فرآیند باید با سهولت صورت گیرد تا رضایتمندی عمومی حاصل شود.
سید خلف موسوی خاطرنشان ساخت: قوانین، ضوابط و مقررات و فرآیندها باید شفاف و در دسترس عموم باشد تا شهروندان در مراجعه با مراکز شهرداری ضمن آگاهی از حقوق خود با تسلط و اعتماد پیگیر امور خود باشند.
شهردار اهواز راهبرد خود برای مدیریتها و کارمندانی که محل رجوع شهروندان هستند را شهروند محوری معرفی کرد و افزود: مردم ولی نعمت ما هستند و شان ما نوکری و خدمت به آنها و به خصوص مردم محروم است بنابراین :
♦️حفظ کرامت و حقوق شهروندان اولویت اصلی شهرداران مناطق باشد.
سید خلف موسوی تصریح کرد: با مدیر و کارمندی که حقوق شهروندان را تضییع کند با شدت و بدون مسامحه و بی تعارف برخورد می کنیم و معتقدم هر اقدامی که فساد را کاسته و سلامت اداری را افزایش می دهد از اولویت های مجموعه مدیریتی شهرداری است.
شهردار اهواز در ادامه بر حفظ نظم، پاکیزگی و نظافت هسته اصلی و مرکزی شهر و بازار اهواز که در محدوده منطقه یک قرار دارد تاکید کرد و اعلام نمود:
♦️نبض اقتصاد استان در بازار اهواز می تپد و این محل مورد مراجعه هزاران شهروند در شبانه روز می باشد و رسیدگی به مشکلات آن و رفع این مشکلات مطالبه و خواست جدی من از مدیریت و کارکنان این منطقه می باشد.
شهردار اهواز در ادامه به برخی از مراجعات مردمی پاسخ داد و دستورات لازم برای رفع مشکلات شهروندان صادر نمود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار