افتتاح یک هزار و ۶۱۵ واحد مسکن مهر در ماهشهر

تاریخ انتشار: شنبه 12 اسفند 1396 | 16:02 ب.ظ
افتتاح یک هزار و ۶۱۵ واحد مسکن مهر در ماهشهر زمان مطالعه: ۲ دقیقه یک هزار و ۶۱۵ واحد مسکونی طرح مسکن مهر در شهرستان بندر ماهشهر، شنبه با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد. به گزارش نخبگان ، رئیس اداره راه و شهرسازی ماهشهر روز شنبه در گفت و گویی در حاشیه افتتاح این واحدها با اشاره به این که طرح مسکن مهر این شهرستان […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

یک هزار و ۶۱۵ واحد مسکونی طرح مسکن مهر در شهرستان بندر ماهشهر، شنبه با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد.

به گزارش نخبگان ، رئیس اداره راه و شهرسازی ماهشهر روز شنبه در گفت و گویی در حاشیه افتتاح این واحدها با اشاره به این که طرح مسکن مهر این شهرستان از سال ۸۹ آغاز شده ، اظهار کرد: میزان تسهیلات دولتی تخصیص داده شده به اعضا ، ۳۰۰ میلیون ریال برای هر واحد بوده، که کل اعتبار ساخت این تعداد واحد مسکن مهر ۴۸۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.
رضا شیخ پور خاطرنشان کرد: در طول هفت سال اخیر، پنج هزار و ۲۰۰ واحد به بهره برداری رسیده و امروز نیز یک هزار و ۶۱۵ واحد دیگر افتتاح شد.
وی با بیان این که تمام این واحد ها مجهز به زیرساخت های لازم از جمله گاز، برق و آب است، افزود: با تلاش مسئولان تا پایان سال آینده سه هزار و ۷۰۵ واحد دیگر نیز به بهره برداری می رسند.
رئیس اداره راه و شهرسازی ماهشهر در ادامه به اعتبارات هزینه شده در این طرح اشاره کرد و گفت: اعتبارات این طرح از محل آورده اعضای تعاونی و وام مسکن مهر (تسهیلات دولتی) است .
به گزارش نخبگان  تعداد واحدهای مسکن مهر ماهشهر ۱۰ هزار و ۵۱۰ واحد است که تاکنون ۶ هزار ۸۱۵ واحد از آن به بهره برداری رسیده و در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.
گفتنی است همزمان با بهره برداری از یکهزار و ۶۱۵ واحد مسکن مهر بندرماهشهر جمعی از ساکنان این منازل، نسبت به آنچه که مشکلات زیرساختی این واحدها عنوان شد، مراتب اعتراض خود را به قائم مقام وزیر راه و شهرسازی و استاندار خوزستان اعلام کردند.
این افراد نسبت به وضعیت نامناسب فاضلاب، نبود روشنایی مناسب، پاکسازی نشدن به موقع محوطه، نداشتن محوطه سازی و آسفالت مناسب به عنوان بخشی از مشکلات این منطقه اعتراض داشتند.
استاندار خوزستان به ساکنان قول مساعد برای رفع مشکلات موجود، و در دستور کار قرار گرفتن این مشکلات را داد./ ایرنا

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار