انتقال پادوانی به تهران به تصمیم باشگاه بستگی دارد

تاریخ انتشار: شنبه 12 اسفند 1396 | 14:26 ب.ظ
انتقال پادوانی به تهران به تصمیم باشگاه بستگی دارد زمان مطالعه: < 1 دقیقه یکی از جراحان تیم پزشکی پادوانی مدافع استقلال تهران گفت: انتقال لئوناردو پادوانی به تهران برای انجام عمل دوم به تصمیم باشگاه بستگی دارد. به گزارش نخبگان ،دکتر محسن تقوی شنبه در گفت و گویی اظهار کرد: عمل اورژانسی پادوانی مربوط به شکستگی گردن با موفقت انجام شد اما عمل دوم که مربوط به شکستگی […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

یکی از جراحان تیم پزشکی پادوانی مدافع استقلال تهران گفت: انتقال لئوناردو پادوانی به تهران برای انجام عمل دوم به تصمیم باشگاه بستگی دارد.

به گزارش نخبگان ،دکتر محسن تقوی شنبه در گفت و گویی اظهار کرد: عمل اورژانسی پادوانی مربوط به شکستگی گردن با موفقت انجام شد اما عمل دوم که مربوط به شکستگی جمجمه است هنوز انجام نشده که امکان انجام آن سرفرصت و با پایداری بیمار قابل انجام است چون خونریزی وجود ندارد.
وی افزود: در حال حاضر وضعیت بیمار از نظر تنفسی و قلبی خوب و پایدار است اما از نظر وضعیت حرکتی باید حداقل ۶ ماه صبر کرد؛ در حال حاضر تنها حس کمی در انتهای پاها دارد.
تقوی بیان کرد: اگر تصمیم باشگاه مبتنی بر انتقال به تهران باشد به علت پایدار بودن وضعیت بیمار مشکلی وجود ندارد در غیر این صورت ما آمادگی انجام عمل دوم را در بیمارستان آپادانای اهواز داریم.
لئوناردو پادوانی مدافع استقلال پنجم اسفند ماه در جریان بازی استقلال تهران و فولاد دچارآسیب دیدگی شد و با کمک نیروهای اورژانس به بیمارستان آپادانای اهواز منتقل شد.
وی که در هنگام بازی از ناحیه سر و گردن دچار ضربه شدید شده و از ناحیه نخاع نیز آسیب دیده بود توسط تیم پزشکی دکتر محسن تقوی ، دکتر عیدی عبدالخانی و محسن خرمی جراحان ستون فقرات و دکتر سیاحی متخصص بیهوشی مورد عمل جراحی قرار گرفت که با موفقیت انجام شد./ ایرنا

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار