کتانباف: مترو اهواز تا ۲۰ ماه دیگر راه‌اندازی نخواهد شد

تاریخ انتشار: چهارشنبه 9 اسفند 1396 | 09:02 ق.ظ
کتانباف: مترو اهواز تا ۲۰ ماه دیگر راه‌اندازی نخواهد شد زمان مطالعه: < 1 دقیقه شهردار اهواز گفت: مطمئنا مترو اهواز تا ۲۰ ماه آینده راه‌اندازی نخواهد شد. مگر اینکه ۶۰۰ میلیارد تومان پول به صورت نقد تزریق شود تا شاهد راه‌اندازی ۶ کیلومتر از این پروژه باشیم.  به گزارش نخبگان، منصور کتانباف در گفت‌وگویی، با اشاره به اظهارات اخیر وزیر کشور مبنی بر اینکه زیرساخت‌های مترو اهواز در حال […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

شهردار اهواز گفت: مطمئنا مترو اهواز تا ۲۰ ماه آینده راه‌اندازی نخواهد شد. مگر اینکه ۶۰۰ میلیارد تومان پول به صورت نقد تزریق شود تا شاهد راه‌اندازی ۶ کیلومتر از این پروژه باشیم. 

به گزارش نخبگان، منصور کتانباف در گفت‌وگویی، با اشاره به اظهارات اخیر وزیر کشور مبنی بر اینکه زیرساخت‌های مترو اهواز در حال آماده شدن است و این پروژه در سال ۹۷ به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار کرد: قطعا باید صحت این اظهارات را از وزارت کشور جویا شد. ممکن است که رسانه‌ها در انعکاس این اظهارات دچار سوء برداشت شده باشند. زیرا حتی در صورت صحت این اظهارات، که بسیار بعید به نظر می‌رسد، من مطمئن هستم که چنین اتفاقی در پروژه مترو اهواز رخ نخواهد داد. برای راه‌اندازی بخشی از فاز اول خط یک مترو اهواز آن هم بدون ناوگان به ۶۰۰ میلیارد تومان پول نقد نیاز است.

وی ادامه داد: راه‌اندازی این بخش از مترو به طول ۶ کیلومتر هم به شرطی صورت می‌گیرد که این ۶۰۰ میلیارد تومان، نقدا داده شود تا بعد از آن کار این بخش از پروژه شروع شود. با این شرایط نیز رسیدن به مرحله بهره‌برداری از این بخش مترو اهواز حداقل ۲۰ ماه زمان می‌برد.

شهردار اهواز افزود: وزیر کشور فرمایش کرده است که زیرساخت‌های مترو اهواز در حال آماده شدن است، اما نمی‌دانم که منظور وزیر زیرساخت‌های کجا و کدام قسمت از مترو اهواز است و دقیقا چه کسی چنین گزارشی را به وزیر کشور ارائه کرده است.

کتانباف تصریح کرد: اگر من متولی پروژه مترو اهواز هستم، می‌دانم که قطعا پروژه مترو اهواز تا ۲۰ ماه آینده راه‌اندازی نخواهد شد، مگر اینکه ۶۰۰ میلیارد تومان پول به صورت نقد به پروژه تزریق شود که در این صورت هم حداکثر تنها ۶ کیلومتر از فاز اول این پروژه راه‌اندازی می‌شود.

منبع : ایسنا

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار