با حضور قائم مقام وزیر نیرو

فاز نخست پست ۱۳۲ کیلوولت کوی مهدیس اهواز کلنگ زنی شد

تاریخ انتشار: پنجشنبه 26 بهمن 1396 | 18:03 ب.ظ
فاز نخست پست ۱۳۲ کیلوولت کوی مهدیس اهواز کلنگ زنی شد زمان مطالعه: < 1 دقیقه فاز نخست پست ۳۳/۱۳۲ کیلوولت GIS شهید جاسم حمید (عبادی) با حضور قائم مقام وزیر نیرو در کوی مهدیس اهواز کلنگ زنی شد . به گزارش نخبگان و به نقل از ایسنا ، ستار محمودی امروز ۲۶بهمن ماه فاز نخست پست ۳۳/۱۳۲ کیلوولت GIS شهید جاسم حمید (عبادی) در کوی مهدیس اهواز را کلنگ زنی کرد. این طرح […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

فاز نخست پست ۳۳/۱۳۲ کیلوولت GIS شهید جاسم حمید (عبادی) با حضور قائم مقام وزیر نیرو در کوی مهدیس اهواز کلنگ زنی شد .

به گزارش نخبگان و به نقل از ایسنا ، ستار محمودی امروز ۲۶بهمن ماه فاز نخست پست ۳۳/۱۳۲ کیلوولت GIS شهید جاسم حمید (عبادی) در کوی مهدیس اهواز را کلنگ زنی کرد.

این طرح در زمینی به مساحت چهار هکتار با دو دستگاه ترانس ۵۰ کیلوولت آمپر به ظرفیت جمعا ۱۰۰ مگاولت آمپر به صورت GIS کلنگ زنی شد.

هدف از اجرای این طرح، متعادل کردن بارگیری ترانس های پست اهواز۲، کاهش بار از شبکه ۲۳۰ کیلوولت به میزان ۹۰ مگاولت آمپر و انتقال آن به شبکه ۴۰۰ کیلوولت، افزایش پایداری شبکه فوق توزیع و بهبود ولتاژ در شهر اهواز است.

احداث این پست همچنین باعث آزادسازی ظرفیت خط نورد به میزان ۱۰۰ مگاولت آمپر و موجب افزایش قابلیت مانور در شبکه فوق توزیع می شود.

اعتبار این پروژه ۲۱۰ هزار میلیون ریال از محل اعتبارات شرکت برق منطقه ای خوزستان بوده و تمام مراحل طراحی، خدمات مهندسی، ساخت تجهیزات و اجرای عملیات آن توسط شرکت های داخلی صورت می گیرد.

با توجه به زمان بر بودن اجرای طرح به صورت GIS و نیز به منظور تامین بار مصارف صنعتی و خانگی منطقه مهدیس، تا پیش از تابستان ۹۸ زمان بهره برداری آن است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار