لیگ دسته اول فوتبال؛ پیروزی بزرگ خونه به خونه مقابل صدرنشین

تاریخ انتشار: سه شنبه 24 بهمن 1396 | 17:09 ب.ظ
لیگ دسته اول فوتبال؛ پیروزی بزرگ خونه به خونه مقابل صدرنشین زمان مطالعه: < 1 دقیقه هفته بیست و سوم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور با پیروزی بزرگ خونه به خونه بابل مقابل تیم صدرنشین نفت مسجد سلیمان همراه شد. به گزارش نخبگان و به نقل از ایرنا، رقابت های جام آزادگان، امروز پیگیری شد و خونه به خونه که خوشحال از پیروزی مهم هفته گذشته در شهرآورد مازندران […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

هفته بیست و سوم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور با پیروزی بزرگ خونه به خونه بابل مقابل تیم صدرنشین نفت مسجد سلیمان همراه شد.

به گزارش نخبگان و به نقل از ایرنا، رقابت های جام آزادگان، امروز پیگیری شد و خونه به خونه که خوشحال از پیروزی مهم هفته گذشته در شهرآورد مازندران مقابل تیم صدرنشین نفت مسجدسلیمان صف آرایی کرده بود با تک گل دقیقه ۸۶ «مجتبی رمضانی» به پیروزی دست یافت.
خونه به خونه با کسب این پیروزی مهم ۴۲ امتیازی شد و در رتبه سوم باقی ماند تا امیدهایش برای صعود به لیگ برتر را افزایش دهد.
بادران که با عملکردی فراتر از انتظار در رتبه دوم جای دارد با حساب چهار بر صفر از سد تیم قعرجدولی راه آهن تهران عبور کرد و ۴۳ امتیازی شد.
در دیگر دیدارها، گل گهرسیرجان با حساب ۵ بر یک از سد صبای قم گذشت و ملوان بندرانزلی نیز با نتیجه سه بر صفر نساجی مازندران را در هم کوبید.
همچنین دیدار شهرداری ماهشهر و اکسین البرز به دلیل گرد و غبار شدید در ماهشهر لغو شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار