جدال‌های حساس خوزستانی‌ها در ایستگاه دوازدهم لیگ برتر فوتبال

تاریخ انتشار: سه شنبه 23 آبان 1396 | 21:54 ب.ظ
جدال‌های حساس خوزستانی‌ها در ایستگاه دوازدهم لیگ برتر فوتبال زمان مطالعه: ۳ دقیقه  در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم های استقلال خوزستان، نفت آبادان و فولادخوزستان به مصاف حریفان خود می روند. به گزارش نخبگان و به نقل از ایسنا، هفته داوزدهم لیگ برتر فوتبال کشور از فردا (چهارشنبه) آغاز می شود و تیم های استقلال خوزستان، نفت آبادان و فولادخوزستان برابر حریفان خود صف آرایی […]
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

 در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم های استقلال خوزستان، نفت آبادان و فولادخوزستان به مصاف حریفان خود می روند.

به گزارش نخبگان و به نقل از ایسنا، هفته داوزدهم لیگ برتر فوتبال کشور از فردا (چهارشنبه) آغاز می شود و تیم های استقلال خوزستان، نفت آبادان و فولادخوزستان برابر حریفان خود صف آرایی می کنند.

گسترش فولاد – استقلال خوزستان

در حالی که به نظر می رسید، استقلالی های خوزستان پس از پیروزی در جام حدفی و صعود به مرحله یک چهارم نهایی و همچنین شکست تیم سیاه جامگان در هفته یازدهم لیگ برتر با خیالی راحت به تعطیلات دو هفته ای لیگ بروند و با انگیزه دو چندان خود را برای بازی در هفته دوازدهم مقابل گسترش فولاد آماده کنند ولی اعتصاب بازیکنان این تیم تمام معادلات را به‌هم زد.

استقلالی ها که نسبت به عدم پرداخت مطالبات خود و مشکلات موجود در باشگاه شاکی بودند، چند روزی دست به اعتصاب زدند و در تمرینات حاضر نشدند؛ هر چند شاگردان ویسی در نهایت تصمیم به حضور در تمرینات گرفتند ولی شاید دود این اقدام که نارضایتی باشگاه را هم در پی داشت، به چشم خود بازیکنان برود، چرا که آن ها نتوانسته اند به خوبی برای بازی شش امتیازی و مهم با گسترش فولاد آماده شوند.

این دیدار با توجه به جایگاه گسترش فولاد (رده چهاردهم ) و استقلال خوزستان (رده پانزدهم ) آن قدر برای هر دو تیم مهم و حیاتی است که می تواند به یک بازی جذاب و دیدنی تبدیل شود.

این بازی از ساعت ۱۴:۳۰ فردا ( چهارشنبه) در تبریز برگزار می شود.

پیکان – نفت آبادان

برخلاف این که انتظار می رفت نفتی ها پس از دو پیروزی متوالی در هفته‌های نهم و دهم لیگ و همچنین یک برد در جام حذفی که منجر به صعود این تیم به یک‌چهارم نهایی این مسابقات شد، در هفته یازدهم نیز از پس شاگردان فیروز کریمی برآیند و پیروزی های متوالی خود را به عدد سه برسانند در این دیدار مغلوب و با شکست راهی تعطیلات شدند.

این تعطیلات هم برای نفتی ها خیلی خوشایند نبود و شاید به جای این که تمرکزشان بیشتر روی تمرینات باشد، درگیر مشکل مالی شدند که از ابتدای فصل نیز کم و بیش از آن صحبت می شد ولی زمانی هواداران بیشتر در جریان این مشکل قرار گرفتند که کمالوند طی یک مصاحبه اعلام کرد که “شرایط مالی باشگاه نفت آبادان بغرنج شده است و من خودم از روی بازیکنان خجالت می‌کشم و تصویری که از من درست شده مثل شخصیت چوپان دروغگو است، چرا که هر هفته می‌گویم هفته بعد پول می‌رسد”.

البته برخی هواداران نفت، هر چند به این شرایط واقف هستند ولی از مواضع خود کوتاه نمی آیند و در هر شرایطی تنها برد را از تیم شان می خواهند؛ خواسته ای که فشار مضاعفی به کمالوند و شاگردانش وارد کرده است.

نفتی ها این هفته در یک بازی مهم به مصاف پیکانی می روند که امسال به خوبی نتیجه گرفته است و اکنون با ۲۳ امتیاز در رده سوم جدول رده بندی قرار دارد.

شاگردان کمالوند که اکنون د رده هشتم جدول رده بندی قرار دارند، از ساعت ۱۵:۱۵ فردا (چهارشنبه) میهمان تیم پیکان هستند.

فولاد – پارس جنوبی

فولاد که پیش از بازی با پدیده در هفته یازدهم با حاشیه هایی مواجه شده بود، در نهایت با کسب یک امتیاز شیرین خارج از خانه، با خیالی نسبتا آرام به تعطیلات دو هفته ای لیگ رفت و البته در همان روزهای ابتدایی تعطیلات نیز با درایت پورموسوی و مسوولان باشگاه، مشکلات ختم به خیر شد تا فولادی ها نهایت بهره را از تعطیلات ببرند.

سرخ پوشان خوزستانی که امسال با انگیزه ظاهر شده اند، در این دو هفته تعطیلی طبق برنامه ریزی خوب کادرفنی، با انجام چند بازی تدارکاتی به خوبی برای بازی حساس برابر پارس جنوبی، صدرنشین لیگ آماده شده اند.

پورموسوی پیروزی برابر پارس جنوبی را که تاکنون شکستی در کارنامه لیگ برتری خود نداشته است، دور از دسترس نمی داند و هواداران فولاد هم منتظرند که سرخ پوشان ترمز پارس جنوبی را بکشانند؛ البته در آن سوی میدان شاگردان با انگیزه تارتاری قرار دارند که به هیچ عنوان نمی خواهند پا پس بکشند و نوار پیروزی هایشان قطع شود.

پارس جنوبی نیز از بازیکنان خوب خوزستانی از جمله مهدی زبیدی بهره می برد که انگیزه بسیار خوبی برای رویارویی با تیم فولاد و سرمربی سابق خود دارد. این بازی نیز مطمئنا زیبا و جذاب خواهد شد.

فولاد از ساعت ۱۶:۳۰ روز چهارشنبه (۲۴ آبان ماه) در ورزشگاه غدیر اهواز پذیرای پارس جنوبی است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار