استاندار خوزستان:

بیش از یک میلیون زائر حسینی از مرزهای خوزستان عبور کردند

تاریخ انتشار: پنجشنبه 18 آبان 1396 | 19:46 ب.ظ
بیش از یک میلیون زائر حسینی از مرزهای خوزستان عبور کردند زمان مطالعه: ۲ دقیقه استاندار خوزستان از تردد بیش از یک میلیون زائر اربعین حسینی از دو مرز شلمچه و چذابه در ایام اربعین خبر داد. به گزارش نخبگان و به نقل از مهر، غلامرضا شریعتی ظهر امروز در ستاد اربعین مرز چذابه اظهار کرد: اگرچه کار تردد زائران اربعین حسینی هنوز به اتمام نرسیده ولی رو به پایان […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

استاندار خوزستان از تردد بیش از یک میلیون زائر اربعین حسینی از دو مرز شلمچه و چذابه در ایام اربعین خبر داد.

به گزارش نخبگان و به نقل از مهر، غلامرضا شریعتی ظهر امروز در ستاد اربعین مرز چذابه اظهار کرد: اگرچه کار تردد زائران اربعین حسینی هنوز به اتمام نرسیده ولی رو به پایان است؛ تاکنون به خوبی با رعایت همه جوانب کار خدمات رسانی به زائران در سال جاری باعث جلب رضایتمندی مسئولان استانی، کشوری و علما شده است.

وی افزود: استان به دلیل ظرفیت ها و پتانسیل خوبی که داشته، عمده کار را خودش انجام داده است. حتی به استان ایلام نیز چند مورد در حد توان و بضاعت کمک شده و از این جمله می توان به ارسال کانتینر اشاره کرد.

استاندار خوزستان تصریح کرد: صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم از مجموعه کسانی که در حوزه های مختلف انتظامی، مرزبانی، امنیتی، پلیس راه، گذرنامه، ارتش، اطلاعات، سپاه و غیره فعالیت کردند.

شریعتی خبر داد: در هر دو مرز ما بیش از یک میلیون نفر از ابتدای ماه صفر عبور و بدون هیچ دغدغه ای با صحت و سلامت در حال بازگشت به کشور هستند.

وی با تقدیر از هلال احمر، عتبات عالیات، فوریت های پزشکی، شهرداری، بهداشت، آب و برق، آبفا، حمل و نقل و پایانه ها، راه و شهرسازی به دلیل انجام کار بین بخشی و تمام عیار به منظور خدمات رسانی به زائران حسینی گفت: تمام دستگاه های متولی استان برای خدمت رسانی به زائران از هیچ کوششی دریغ نکردند و نتیجه آن تردد مطلوب زائران بود.

استاندار خوزستان با تأکید بر همبستگی، هماهنگی و همراهی مسئولان و نیروهای خدمات رسان تا آخرین لحظه ورود زائران حسینی به کشور بیان کرد: معمولا تا هفت و هشت روز بعد از اربعین بازگشت زائران ادامه دارد و این اقدامات خوب و مناسب باید تا پایان بازگشت آنها تداوم داشته باشد.

شریعتی در پایان یادآور شد: خدمات رسانی به زائران حسینی باید در مرزها و به صورت فاصله دار تا خروجی های استان خوزستان تا زمان اتمام ایام اربعین ادامه داشته باشد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار