نماینده مردم اهواز ابراز امیدواری کرد؛

احداث بیمارستان تخصصی فرهنگیان در خوزستان

تاریخ انتشار: پنجشنبه 18 آبان 1396 | 14:26 ب.ظ
احداث بیمارستان تخصصی فرهنگیان در خوزستان زمان مطالعه: ۲ دقیقه نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه درمانگاه فرهنگیان خوزستان با ارائه خدمات درمانی و بهداشتی پیشرفته، رضایتمندی را در میان فرهنگیان خوزستان افزایش می‌دهد، گفت: امیدوارم در آینده شاهد احداث یک بیمارستان تخصصی در شان و منزلت این قشر زحمتکش استان باشیم. به گزارش نخبگان و به نقل از ایسنا، جواد […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه درمانگاه فرهنگیان خوزستان با ارائه خدمات درمانی و بهداشتی پیشرفته، رضایتمندی را در میان فرهنگیان خوزستان افزایش می‌دهد، گفت: امیدوارم در آینده شاهد احداث یک بیمارستان تخصصی در شان و منزلت این قشر زحمتکش استان باشیم.

به گزارش نخبگان و به نقل از ایسنا، جواد کاظم‌نسب‌الباجی در حاشیه بازدید از درمانگاه فرهنگیان خوزستان در گفت‌وگویی اظهار کرد: باعث مسرت و خوشحالی است که چنین درمانگاه مجهز و پیشرفته‌ای از نظر بهداشتی و درمانی برای فرهنگیان خوزستان احداث شده است.

وی با اشاره به اینکه ارائه خدمات این درمانگاه موجب افزایش رضایتمندی فرهنگیان در خوزستان می‌شود، افزود: امیدوارم در آینده شاهد احداث یک بیمارستان تخصصی در شان و منزلت این قشر زحمتکش استان باشیم، خوزستان استانی است که از تمام ظرفیت‌هایش برای خدمت به کشور استفاده کرده است.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خوزستان باید در تمام زمینه‌ها به صورت خاص مورد توجه قرار بگیرد، گفت: امیدواریم در آینده شاهد این باشیم که هیچ مدرسه‌ای در استان بدون معلم و امکانات آموزشی نباشد تا حق فرزندان خوزستان در این حوزه ادا شود.

الباجی خاطرنشان‌کرد: مردم خوزستان سال‌ها است که در جبهه‌های جنگ، فرهنگ و اقتصاد در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و در حال حاضر هم شاهد این هستیم که تمام شیعیان از استان خوزستان به عنوان دروازه تشیع، به عتبات عالیات مشرف می‌شوند؛ از این رو باید پتانسیل‌های خوزستان به خوبی دیده شود و مرکزنشینان به مردم این استان به صورت ویژه توجه کنند.

وی با اشاره به جذب بیش از دو هزار نفر از فارغ التحصیلان دانشگاهی به عنوان مربی پیش‌دبستانی در آموزش و پرورش و تاثیر این کار در حل معضل بیکاری در استان، گفت: جذب نیرو در آموزش و پرورش سبب ایجاد انگیزه و خوشحالی در میان فارغ التحصیلان جویای کار در استان شده و تا حدی معضل بیکاری در خوزستان را برطرف کرده است. این رویه باید در سایر دستگاه‌ها نیز مورد استفاده قرار بگیرد تا بتوانیم مشکل جوانان بیکار خورستانی را حل کنیم.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار