خوزستان در خاک مدفون شد

تاریخ انتشار: سه شنبه 9 آبان 1396 | 16:38 ب.ظ
خوزستان در خاک مدفون شد زمان مطالعه: < 1 دقیقه مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان میزان غلظت گرد و غبار در هوای حمیدیه در ساعت ۱۰ صبح امروز را بیش از ۳۰ برابر حد مجاز اعلام کرد. به گزارش نخبگان و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شهریار عسکری، مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان در خصوص میزان آلاینده‌ های […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان میزان غلظت گرد و غبار در هوای حمیدیه در ساعت ۱۰ صبح امروز را بیش از ۳۰ برابر حد مجاز اعلام کرد.

به گزارش نخبگان و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شهریار عسکری، مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان در خصوص میزان آلاینده‌ های پدیده گرد و غبار امروز در خوزستان گفت: در پی وقوع پدیده گرد و غبار در استان، طبق آخرین اندازه‌گیری‌ها تا ساعت ۱۰ صبح امروز(۹ آبان‌ماه)، میزان ذرات ریزگرد در هوای حمیدیه ۴۵۳۰ میکروگرم بر مترمکعب بوده است.

وی بیان داشت: با توجه به اینکه میزان حد مجاز آلاینده‌ها در هوا ۱۵۰ میکروگرم بر متر مکعب است، اکنون غلظت گرد و غبار در حمیدیه بیش از ۳۰ برابر حد مجاز است.

عسگری تصریح کرد: همچنین میزان ریزگردها در اهواز ۳۵۲۸، در شادگان ۲۶۴۰، در آبادان ۴۳۸۰، درسوسنگرد ۱۱۵۰، در شوش ۴۶۷، در رامشیر ۱۵۶، شوشتر۱۲۱، بهبهان ۱۱۱، اندیمشک ۱۰۰ و ماهشهر ۷۸، در امیدیه ۹۵ و در دزفول ۱۱۶ میکروگرم بر مترمکعب اندازه‌گیری شده است.

مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان اذعان داشت: بدین ترتیب میزان غلظت ریزگردها در حمیدیه بیش از ۳۰ برابر، در آبادان بیش از ۲۹ برابر، در اهواز بیش از ۲۳ برابر، در شادگان بیش از ۱۷ برابر و در سوسنگرد بیش از ۷ برابر حد مجاز است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار